Close
One second...

Shot First

  • by Lahar
  • posted Sep 05, 2011
  • 30 Comments

Shot First

Watch this
Lahar
Lahar profile pic Alumni

Wow, congrats! First submission and first print!

Also, I don't know if it's Family Guy or Threadless but something's making me really like these SW designs.

ledasauce

Congratulations on the print! You can't believe how excited I was to see this get printed! Buying this today. :-)

ShupFace

Really liked this idea when I saw it at PVP

cdgpix

nice idea! love it

jagr10
jagr10 profile pic Alumni

Thank you all for the kind words!! Im really exited to see my shirt on the site! I hope its not the last time cuz i have some cool ideas for some shirt designs!

meatnerdr

I want her Black Lagoon belt..

jmpike

Really like the design. If only I could wear red!!!

Congrats!

captainx

Cute, but the original, created years ago by Scott Kurtz of PvP, is still better.

Owen Slayer

very nice..bought it already:)

TK-457

Rebel scum...

jdawsondude

The guy below me has some issues

ledasauce

Hahaha the stormtrooper below me! Anyway, I bought this shirt and I love it soooo much!

DayVeeThe

There should be a reprint!

DayVeeThe

There should be a reprint!

airynuh

i NEED this.

DayVeeThe
  • From my dead body...

  • Yes, I bet you have! ...

  • Sorry for the mess...
zyrad

got it!! and we seem to have the same haircut :)

jagr10
jagr10 profile pic Alumni

WUUUU!!! Thank you all for buying my shirt!!! I luvs u all!!!!

crunchymunchkin

LOVE the shirt! The color... not so much.

Heivi

this shirt is osom... but the color is... meh.

jagr10
jagr10 profile pic Alumni

what color do u think would look good with the design? If theres ever another reprint maybe I can talk to the threadless peeps to offer another color :)

dvac85

i ordered an XL with one left on the site ... if it isn't mine i'm raising HELL! and immediately requesting a reprint :)

kelysea

soooo glad I jumped on this when there were 15 girly M's left! :D lovin' it! :D

Evinokitty

It would be purchased already if it were on a different color like a bright green or gray.

Evinokitty

It would be purchased already if it were on a different color like a bright green or gray.

yogurtcup

I'm still waiting on a reprint. My girlfriend has wanted this one for a while and presents are fun to give haha

Chaoticnight

I love the red myself. It's a bold color.

No account?
Join Us