Close
One second...

Time has wings

  • by -PiDjO-
  • posted Nov 12, 2010
  • 35 Comments

Time has wings


PURPLE LINES on GREY TEE


Also available in BLACK LINES on BLUE TEE !!


it's your turn to vote ! :-)
cheers !

Watch this
-PiDjO-

Time has wings

PURPLE LINES on GREY TEE

Also available in BLACK LINES on BLUE TEE !!

it's your turn to vote ! :-) cheers !

Lematt_

Oh my... My obsession for time and pocket watches forces me to give you a 5$. :)

flows

Very nice! But carefull with spam the link on other peoples works... it's not a very good practice here! :)

Keep it up!

-PiDjO-

thanks ! btw sorry for that. As i'm new here, i thought everyone did that. someone else told me the same thing ;-)

-PiDjO-

thanks ! btw sorry for that. As i'm new here, i thought everyone did that. someone else told me the same thing ;-)

fakeglue

voted :)

CharcoalApple

for some reason the purple with the white fill doesn't look anywhere near as nice as just black and white. The purple one, I think looks has a biro pen drawn look on cutout paper.

I REALLY dig the general design though, and I think black and white is the way to go!

(If you want to make the lines colored, make the fill something that meshes with the tshirt color too)

-PiDjO-

I should maybe add a black and white version too then :D

mcmarcg

Yeah this looks really cool, like the idea/design. I think the black and white just gives it more of a time period feel (no pun intended). Good work though.

YaaH
YaaH profile pic Alumni

Lishoffs

great concept!!

robbiemoscare

excellent ! 5 as a tee !!!

CharcoalApple

ooh... or even a gold ink(like a golden watch) version on dark grey. that could look real sexy

JFBthread

yeah good idea with the gold ink. Love it the way it is though !! $5 I want it , and i want it nowwwww :-)

mazurka

$5 ! I love this design. Purple on grey is a the style i'd prefer if printed :)

electric_method
electric_method profile pic Alumni

SICK!

LOVE the final updates, looks perfect.

5$ and GOOD LUCK

glaze

What's Fonzie like? He's cool...

High 5.

soloyo
soloyo profile pic Alumni

Awesome!

ANCU

Cool illustration :D

I guess you can say "Raphael's angel has all the time", also :)

-PiDjO-

haha great idea for a title ANCU :D

-PiDjO-

haha great idea for a title ANCU :D

alashi

Excellent !!!

NonstopPitstop

I kinda find the nipple a bit disturbing, but the overall design is pretty cool, good job!! (thumbs up)

-PiDjO-

don't like nipples ? haha thanks for your comments guys !

Al-Bryan

great!!!!

keimerydee

i agree with nonstopPitstop for example in my country wearing this kind of tee also with nipples is so horrible

this design without nipples will be so great

quister
quister profile pic Alumni

Very cool!!!

-PiDjO-

thanks guys !

No account?
Join Us