Close
One second...

Proud Snowman

Happy Holidays and happy voting!

Watch this
Caddywompus

Happy Holidays and happy voting!

chaopi

hahaha fun

Steampunk Art

HAHAHAHA cute! btw if you have the time please take a look at my subs :)

reags
reags profile pic Alumni

LOL

-PiDjO-

HAHAHAHAHAHA love it should try with thicker black lines $5 for the idea

please vote on mine ! thanks !

moonlamb

hahaha, so random, it really makes me laugh :D

Tony Centeno
Tony Centeno profile pic Alumni

hahahahhaha GREAT!!! 5$

YaaH
YaaH profile pic Alumni

markkula

LOL! Kinda disappears on the shirt though.

ANCU

LOL'ed my glasses off! 5$

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

hahahaha nice!

WEAREYAWN

hahaha! cool!

Wheelchair Bandit

this reminds me of that scene from dumb and dumber. i love dumb and dumber and i love this sub! :)

PolinaK

ahaha nice

Caddywompus

Thanks people, glad you like it.

ndikol
ndikol profile pic Alumni

hahahahha!

Disgruntled_Pacifist

OMFG. This is so funny!

<small>Kinda disappears on the shirt though.</small> Agree, not sure how that could be resolved though...

thunderstormimages

LOL! It's too small or thin or white or whatever for the t-shirt, but I absolutely love the design!!!!!

Krimson
Krimson profile pic Alumni

Oh man. Not what I expected. Funny stuff.

Also, I like how subtle it is on the shirt, more likely to get away wearing it day-to-day.

TeoZ
TeoZ profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

hahaha

Fonus

I usually have problems with suggestive designs but the laughing snowmen are just wonderful, so you are forgiven. Print!

quiroz

Very cool!

NGee
NGee profile pic Alumni

Hehehe

uwil

Funny! i like it!

lunchboxbrain
lunchboxbrain profile pic Alumni
1 design submitted -

LOL! Classic! 5

Caddywompus

Thanks again, I'm excited to see what this scores.

flows

hahahhaha damn funny!

quister
quister profile pic Alumni

lol! Great wit, love the characters and expressions!!!

yazgar

hope you get a print. love the style and concept. funny as hell too. well done.5$

Mosquito88

this made me lol!

Lienke

haha made me laugh, cool!

Caddywompus

Tonight's the night. Thanks to all that voted and commented!

No account?