Close
One second...

We're Gonna Need A Bigger Boat, er...Stable

It's a shark! It's a horse! It's a Shark-Horse Centaur!!!


I may not be a graphic designer, but dude...it's a shark horse.


I hope you think it's JAWSOME!

Watch this
Page:
  1. 1
  2. 2
SteffBomb

It's a shark! It's a horse! It's a Shark-Horse Centaur!!!

I may not be a graphic designer, but dude...it's a shark horse.

I hope you think it's JAWSOME!

neurotrust

Super awesome.

polarizeme
polarizeme profile pic Staff

Hell yes.

=]

CtlAltDel

If it had opposable thumbs, we'd all be dead.

SteffBomb

^^^ holy crap, that's horrifying.

dfurman

haha great!

dhcurrier
dhcurrier profile pic Staff

roolz.

Tokikun

great idea!

plexihorse
plexihorse profile pic Staff

I'm going to have nightmares tonight.

SteffBomb

you mean the GOOD kind of nightmares. heh?

jeffreyg
jeffreyg profile pic Staff

oh my god

yes

FRICKINAWESOME

So I'm guessing this person is a good friend of the threadless staff, lol.

haha, this is a pretty amazing combo, the tail doesn't sit right with me, but the rest goes down smoothly, air horn warning and all.

SteffBomb

how uncool would it make me, if i confessed that the tail is a nod to my part mane coon cat and her big poofy raccoon tail?

...really uncool you say? yeah. i know (sigh).

alabamergency

i have this hanging in my bathroom.

EMILY LEE

haha cool

YaaH

4

ekovach

YESSSSSSSSSSSSS!

groovy4ya

Very funny stuff!! :)

misszebra

like it!) 5

hawkfight

Wow. That's incredible!

lbaum

i love it!

Jack Seris

haha random and cool

Finjee

It would be more JAWSOME if it had the word JAWSOME on it.

SteffBomb

true, but i didn't want to get sued by whoever owns the rights to Street Sharks.

ArtieKGB

I demand a shark centaur comic, wherein the sharktaur goes to narnia and eats the lion. I would also like this printed on a nice heavy weight art paper. You know, whichever you can get to first.

ArtieKGB

I demand a shark centaur comic, wherein the sharktaur goes to narnia and eats the lion. I would also like this printed on a nice heavy weight art paper. You know, whichever you can get to first.

WROCKY

i love it...i would buy it,,,that artist is awesome,,what a fresh , new idea, totally cool

dinerstate

i'd buy it fer shorse.

J.z

not to be rude, but it looks like a walking dong

rajkintex

nice illust...

kharmazero
2 designs submitted - Score now!

hahaha really strange but cool

NGee

kharmazero on Sep 09 '10 hahaha really strange but cool

mlnewco

it needs talons

the pope

funny

SeaSalt Jones

This is my worst nightmare right here. If one of these things really existed...

wullagaru

just weird

Matchola

Awesome! 5$

Page:
  1. 1
  2. 2
No account?