Close
One second...

To those of you who donated a prize to Threadwars... some pics!

I need your e-mail so I can give you my address, so I can claim your cool prizes! I made a list:


Outlaw01-Threadless Stickers
jeffreyg - packet of 3 lubricated condoms + surprise
t4sh4 - A post card from buffalol and a dental hygene package
Mark722 - top 10 of 85" collection in 8x10 art prints HanSolo Exact replica TESB Bespin Uniform! Guys size large
pilihp - 1 super hot special edition nonthreadless tshirt designed by Phil :D
jambi - 2 of her art prints!


Please post your e-mail, thanks!

Watch this
pilihp
pilihp profile pic Alumni

i think you already have my email. if not, i can just give you the shirt i see you :D

westicles

You see me?!

pilihp
pilihp profile pic Alumni

WHEN i see you :P

westicles

Yeah I don't think I have your e-mail. But if you want to give it to me when you see me next that's okay! We should do a SoCal meetup thing. We were kinda planning for one, weren't we?

pilihp
pilihp profile pic Alumni

are you going to disneyland with us in july?

westicles

What date(s) is that happening?

pilihp
pilihp profile pic Alumni

i think i still have your address from xmas postcards.

westicles

Oh yeah, that's right! haha Yeah just send it over then. I'm a Guys S.

pilihp
pilihp profile pic Alumni

disneyland is scheduled for 7/23 (friday)

westicles

Okay cool. I'd probably be able to go then, who's going? Is it part of the Everywhere Tour?

pilihp
pilihp profile pic Alumni

it is part of ComboCon 2010

Bio-bot 9000
Bio-bot 9000 profile pic Alumni

oh yeah, email me. my addy is at the bottom of my profile.

westicles

Oh okay Phil.

Sam, I'll e-mail you right now.

westicles

Got my prize bortwein, thanks so much!

bortwein
bortwein profile pic Alumni

photos or it didn't happen. ;)

westicles

I'll take some right now.

ISABOA
ISABOA profile pic Alumni

hey dude!

I just saw this blawrg

email me your addy joe@antiquatedpress.com

your gonna love this book!! i also have a bunch of other goodies to send you

LUCKY DOG

westicles

Sweet Joe, I'll e-mail you in a few minutes.

westicles

Some pics,

DesignbyProxy
DesignbyProxy profile pic Alumni

rlenelson at gmail dot com

I wondered where your address was!

DesignbyProxy
DesignbyProxy profile pic Alumni

PS, I'm sending you a purse.

westicles

Noooo don't send me a purse! haha

westicles

e-mailed Joe and Rolf.

Ryder
Ryder profile pic Alumni
1 design submitted -

where are the condom pics??

westicles

They haven't arrived yet haha

Ryder
Ryder profile pic Alumni
1 design submitted -

hahahaha, let mw know what your parents' reactions are hahaha

ISABOA
ISABOA profile pic Alumni

got yo email

westond
westond profile pic Alumni

!

Bio-bot 9000
Bio-bot 9000 profile pic Alumni

mine is packaged and addressed, i just need to get to the nearest post office!

westond
westond profile pic Alumni

Sweet! I can't wait to get it!

mark722
mark722 profile pic Alumni

Dude, mskipper721 at gmail dot com : )

westond
westond profile pic Alumni

Emailed you!

westond
westond profile pic Alumni

This week I got hilaryleung's book (which was really awesome), Alex's shirt, and Sam's velvet dinosaur coloring poster. Thanks guys!

No account?
Join Us