Close
One second...

Duck, Duck, ....

  • by wullagaru
  • posted Apr 09, 2010
  • 37 Comments

this may have been done before but I just kinda wanted to do it myself. its such an obvious idea that Im surprised I havent seen it yet.



if you have please refrain from posting links to teh shirt .. it'd just ruin my day.

Watch this
wullagaru
wullagaru profile pic Alumni

this may have been done before but I just kinda wanted to do it myself. its such an obvious idea that Im surprised I havent seen it yet.

if you have please refrain from posting links to teh shirt .. it'd just ruin my day.

snaggle tooth

HAL-ARRY-US!!!
This is soooo classic, I can see Shimala and Festa rocking this now. $5

ndikol
ndikol profile pic Alumni

hahahaha!

pyr4lis
pyr4lis profile pic Alumni

heheh! took me a second to get the joke :P

Deebs1973

Love the style.

truevine

Funny!!! release style Nice!!

chelly

good stuff

ISABOA
ISABOA profile pic Alumni

hahaha

awesome

tadstick

brilliant!
:D

OlliRudi
OlliRudi profile pic Alumni

haha!

Zillaca

this one's actually funny!

dschwen
dschwen profile pic Alumni

LMAO! Hilarious.

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

nice!

phones

this has given me an awesome idea for a sub.

p.s. i love ducks.

cartooner
cartooner profile pic Alumni

ahha nice!

rbthatcher
rbthatcher profile pic Alumni

Hehehehehehehehehe

mangobajito
mangobajito profile pic Alumni

HAHAHA, so funny idea!! :)

bengineer
bengineer profile pic Alumni

haha, nice!

No account?
Join Us