Shitty Idea

Shitty ideas, sometimes that's all I got.



Placement could be centered or huge.

This one goes straight to Chelly's blog :)



Thanks for scoring!

Watch this
Page:
  1. 1
  2. 2
bottleHeD

Hehe, it's funny, but if he's thinking WTF, shouldn't he be frowning?

cps0218

Hilarious, well done.

B 7
B 7 profile pic Alumni

hahaha:)

ben chen
ben chen profile pic Alumni

love it!!

soloyo
soloyo profile pic Alumni

For some reason I love this design!
5$

quister
quister profile pic Alumni

lol! Insanely cool!

crb

omg! REAALLLY AMAZING! having a tough time reading "wtf" though! still a 5!!!

EN AJUSTES

For obvious reasons, it should go in the wtf blog too. Nice work!

jpizarro

hahaha this is cool!

anwarrafiee
anwarrafiee profile pic Alumni

too cute bro!4!:)

jamesnotjim

haha a great idea that is actually shitty! love it :)

jnj

Boycey

This is the best poop design that I have seen- 4

SuperRyan
SuperRyan profile pic Alumni

great style

tuneng

Bright Idea! :-)

RyanBarr

Too big on the tee itself. Love the concept. Rather him be frowning. 4$

simcha123456

love this!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sainttomn

This is a funny idea (not a shitty one), but what really sells me on it is the subtle WTF in the filament wire. 5.

DAMG0014

I like the reference to your other design, really cool. If this were to print, you'd have two prints!

bengineer
bengineer profile pic Alumni

haha, awesome!

scenetk421

Hahahaha Nice! I just did a blog about ideas on the pot.

tadstick

excellent work, concept, colors...awesome stuff!
:D
voted your slogans!

Sumrow

Cute!! Love it. :D

Page:
  1. 1
  2. 2
No account?
Join Us