Close
One second...

MAPS

Based on the Yeah Yeah Yeah's song "Maps" I thought it would be fun to play around with the Topography of Typography in a fittingly titled song.



1 color, possibly raised ink to feel the actual levels of the type.

Watch this
DesignbyProxy

Based on the Yeah Yeah Yeah's song "Maps" I thought it would be fun to play around with the Topography of Typography in a fittingly titled song.

1 color, possibly raised ink to feel the actual levels of the type.

DesignbyProxy

other color options coming soon!

Malcolm Man

That's doodlerific!

SuperRyan

I dig the style!

ir0cko

i like it on white. $5

mz. kat-ii

its a mind puzzle!

mgill52

pretty sweet

westicles

Awesome. $5

rodrigobhz

Wow! My girlfriend will kill for this shirt! She loves this song!

chelly

i'm glad someone did the typography topography

Torr

Yay

silverqe

I love that song so much, and you've made a great interpretation of it. A+ $5!!!

mkdamr1302

I like the use of topography in the words! Super design!

ndikol

so sweet :D :D :D :D $5

marblecargirl

awesome song! awesome design! $5!

Martinwong

i love that song

PBOt

Love the type!

sonmi

awesome!

Bio-bot 9000

real cool idea! I'd love to see other colors, though- the green on green isn't my first choice.

producer

awesome!

smusi

i love that song. great typography work!

KDLIG

nice!

DesignbyProxy

@ the uprising, that's nice and all but I had this design created even before that. see http://www.flickr.com/photos/rlnelson/2774293111/ look at the date uploaded. August 18 2008

Anyway, I just hadn't subbed it until now. So I don't know what you're getting at, but if you're trying to say I copied you, try again.

vittoria12

frickin awesome presentation! haha and awesome design too!

CazKing

nice!

pigloo

cool!

mezo

Dunno the song, but I enjoy the topotypo!

yuliana

Cool..I'm cunfused..
hahaha..Nice design..
Mind critique mine..? ^^

quister

Very cool! Raised ink will put it over the top! $5

quister

Doh! Scoring ended weeks ago :P

DesignbyProxy

I'm hoping to get this printed somewhere....maybe requiring a little more work, but I might try to get it printed at DBH

maariaa

they dont love you like i love you

No account?