Close
One second...

Delightful

  • by slapcorp
  • posted Dec 09, 2008
  • 65 Comments

Everyone loves sloths.

Watch this
Page:
  1. 1
  2. 2
slapcorp

Everyone loves sloths.

kinia

nice colours! the print could be a little smaller though. i think

wotto
wotto profile pic Alumni

haha love it

Ian Leino
Ian Leino profile pic Alumni

The very definition of sophistication

Mac Mad

Nice illustration and use of color!
Sloths... I feel identified. :P

Bio-bot 9000
Bio-bot 9000 profile pic Alumni

great job!! i like it a lot

Marika79

Wow nicely done

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

nice and clean style $5

DaniellesGarden
DaniellesGarden profile pic Alumni

hes so debonair! great job.. gotta love the sloth.

dacat
dacat profile pic Alumni

Slothy sweetness $5

Recycledwax
Recycledwax profile pic Alumni

hahahah! love it!

pilihp
pilihp profile pic Alumni

haha cool

staffell
staffell profile pic Alumni

ace

d3d
d3d profile pic Alumni

i relate to this

snow day.

ooh great illo

westicles

I want this guy. $5

bennyd302
bennyd302 profile pic Alumni

cool illo!

mgill52

Sloths are so classy 5$

hanzabean

hehe, I concur with all of these comments.

b-m-d

hahaha right on, that monocle is such a great addition!

$5 ka - ching!



Score mine? :D

grayehound
grayehound profile pic Alumni

sweet! nicely done slate! $5

Raid71
Raid71 profile pic Alumni

smart

derangedpinke

i would buy six of these.
EVERYONE loves sloths

hogboy
hogboy profile pic Alumni

hahah nice work!

freeride6772

LOVE IT! and thats coming from someone who is scared of giant sloths.

hanzabean

Haha, how could you be scared of sloths? The only thing they could do is like... fall out of a tree and squish you, I guess. It's not like one is going to chase you for very long or anything.

slapcorp

Thanks for all the great comments guys and gals!

Oplattamus Rex

More animals in smoking jackets...I approve!!!

jublin
jublin profile pic Alumni

you know how much i love sloths? this much

a lot.

nice colors too!

Krakaboom
Krakaboom profile pic Alumni

Oh this is such a posh sloth! Beautiful!

ladrones
ladrones profile pic Alumni

tottally lol

slaterock
slaterock profile pic Alumni

Oh man, who did this? I feel we're on the same wavelength. ;)

taong tite

This is a slutty sloth! Bwahargh!

c_kid
c_kid profile pic Alumni

YES, more SLOTHS! :) 5!

annatillettdesigns
annatillettdesigns profile pic Alumni

sloths in smoking jackets, yes please. 5$

miko e

cool!

chickenundead

Like my buddy's old grand pa...hahaha cool

Cookie Ramone

Oh he's wuuuuuuuuunderful!
Yay sloth!
Great colors too.

jeupereira

best one yet!great work!great colors!great sloth!!!

907seed

good

Page:
  1. 1
  2. 2
No account?