Close
One second...

leaking lady

8 colours + beltprinted outline

Watch this
Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
ginetteginette

8 colours + beltprinted outline

NomadSlim

Clean up on Aisle 5. Better bring the sawdust.

ISABOA

hahaha at this making it through

this should be a La Leche League softball jersey


solstice69

kind of disgusting.......nope

Joulu

Like it!

preshaa

Love it!

wotto

oh my, what a mess.

jzef

oh putain ! this one is soooo great!!

th3rd

why are people saying it's gross??
i think it's fuckin rad!! $5

JW

LOL @ some of FA's comments! Love the way it wraps around the shirt 5$

calebbbb

holy crap finally a decent design

roadkill3d

Clicks WATCH

I'd like to read the following comments that would commence under this...

atomic child

haha nice this is gonna be good

EricDiaz

bahahaha! Better bring the sawdust.

BKBROYLERZ

hahahah great, funny. 5

B 7

oh man that is so wrong and right at the same time

myteemo

cool artwork

Malcolm Man

I kinda wish my butt had cute bear ears.

TattooedBear

hahahahahahahahahahaha

igo2cairo

A striking design! Love the wrap-around placement and the and the contrast between the simple line-work and bright colours.

chelly

it's as if you really understand me

theheadbitch

HAHA why is her butt a bear??

sumocloud

i gave you a four. more fun and original than most, i like the bear/butt face, not sure about the front.. feel like the woman/bear should be cloured in

ginetteginette

sumocloud, while i like adding as much colour as possible most of the time, the nature of a belt-print (when you print over/around the shirt) needs to be one colour and i felt the juxtaposition of the rainbow fluids and linework was quite nice.
thanks though.

BethanyJ

Ha. Um...

I like that the designer picked one comment and ignored the rest.

SheepMan22

aced another one ginette 5$$$

ginetteginette

bethanyj, i wasn't aware that i had to respond to every comment???
or maybe i don't know what you mean

Jimahfoo

im going to cry

hanzabean

I love the butt bear.

wmhfnrzu

hahaha, 5$ definitely, this is controversy is colourrrr i would wear.

canadianbeaver

hormones hormones hormones

$$$5555555 or course!

mannnishboy

oh goodness I hate it when that happens

Harfangoria

Wow, you are busting out all over with these, ginette O_o

I like this one too though :)

shewhositsandstares

This is stunning and would work very well for a family outing! :)

JBLanteigne

I am buying this t-shirt as soon as I can.

In fact, I want to buy more than one.

JBLanteigne

Can not not double post again.. sorry, this tee makes me dream.. It is rare that I like such designs but I want this t-shirt so bad.

ginetteginette, open your own t-shirt store!

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
No account?