Close
One second...

Hidden messages

  • by KrizanDS
  • posted Apr 30, 2008
  • 42 Comments

Watch this
EricDiaz

connect the dots!

GreenRabbit

Finally, something that's not squared like most of the other designs like this.

camdenoir

its too much...this is like a migraine waiting to happen. i do however love the belt printing you decided to do.

lyssie

i would never be able to look at myself in the mirror

ImNoEmo

agh! i think my eyes are bleeding! its a cool idea tho...just overwhelming. my head can't handle it!

Musiek

Good idea but a little overwhelming

cyanidee

soulwax called..


the belt print is better tho i agree

racheL0L

my eyes, are extremely.. messed up.
can dots cause seizures?

zenbolic vision

wwwwwwwwwwow lol.... hmmm it cool as an optical illusion duno how it can make on shirt :)

MooCowMoo

It don't think that optical illusions like these work on non-flat surfaces.

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni
1 design submitted -

Why are these kinds of designs suddenly the rage here? Plus, it would be inappropriate of me to wear a tee like this and end every other person's non-glass-wearing days if they stare at this for more than two seconds straight.

KrizanDS

eegzaktly

pixsky

How far away would people have to stand for the words to be obvious? The graphic suggests a pretty long way.

lixus

"It don't think that optical illusions like these work on non-flat surfaces. - MooCowMoo"
really? too bad.. cos I think that's pretty freakin awesome concept here..

Zak_aeon

its hardly a good idea, seeing as its been done already here by other people. Plus the all over is kinda hard on the eyes.

jpiatt
jpiatt profile pic Alumni

It's hideous first of all.
Second, if you're going to do something like this, couldn't you come up with anything better than "You've got it" and "You've lost it"?

Not really what I'd call amazing phrases that'll blow your mind if you see this eyesore being displayed.

handsatanizer

yes. he needs something prolific... something like... a bunch of different facial hair styles on a recycled headshape.

melbelgirl

it hurts my eyes!
cool concept though.

peterjanes

Its a great idea but i now need new eyes

artistLB

I don't think it needs to be an all over print, just an organic shape so its not SO overwhelming and then again, not a box

Luke_andrews

This is an illusion not really a design no?

kath.borup

I like it very opp-artish.

chrisrizzo

I LOVE IT! simple!

Turqoise

my eyes!
good idea

professorE

Lose the text.

LOSE THE TEXT!


Oh, my God why has no one said "Lose the text!" yet!?!

trindli

i see dots everywhere now, i think my eyes got completely messed up

marcy marcy

=) really awsome! it`s crazy! uaaa=P

maze66

would you only be able to read it from far away?

Avifauna

that's probably the coolest idea i've ever seen!!! I love it!!! it's just dots up close but further and further away you can read it!!! ^.^

michikal

My eyes are freaking bleeding.
It'd be awesome if it weren't so like, EYE KILLING.

philwalsh

cool idea for sure but covering the entire tee is just too much...

hexipherd

ifyou lose the text, you lose the "hidden" concept of it.


duhhh.

oImJustHere

LOL. nice. enough to cause one seizures.

soundcrafter

Omg. I love. I just have the same questions as everyone else. How far away?

No account?
Join Us