Close
One second...

Information overload

  • by iwasink
  • posted Apr 15, 2008
  • 35 Comments

There's nothing more fun than robots!

Especially ones with neat colors coming out of their chest.

GO MR. ROBOTO!!!

Watch this
iwasink

There's nothing more fun than robots!
Especially ones with neat colors coming out of their chest.
GO MR. ROBOTO!!!

rc_cola

more like "illustration overload"

a nerdy mixed martial artist just called. he said you can keep his shirt, it looks ridiculous

robyn88

well i think its wicked

BermudaHighway

I think it's pretty b'dass, too. Great colors and textures.

Chalubee

I think it's incredible. Oh, and, I think 'Tentacle Head' is off the hook. Can I use it for a tattoo? 5$

morozco420

I MUST HAVE THIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

morozco420

And rc cola, you're a fuckin idiot.

MarkPalomar

Pure awesomeness. 5!

nontra

i love it!
rc cola just doesn't understand design beyond clip art.
i'd totally buy it.

afrit

love! but I'm a martial artist so maybe I am biased in some way that I dont understand... lol

jlars77

Love the design, but wouldn't wear it w/ the existing colors--maybe monochromatic or something other than red/baby blue coming out.

Darkfairy

This design is neat, speacially because robots never go out of style

cyanidee

Its pretty cool. I don't know why. It just is damn it.

Fun n Jello

That is pretty sweet. Wouldn't wear it myself, but I can appreciate the art and design of it.

Tylwythtegs

So many photoshop brushes together just look 'lazy' to me.

I think the idea and colours are nice though.

designbyag

damn that looks sick $5

BadAsh17

love it on the grey

$5

BadAsh17

btw, rc cola's comment can go to hell

turbolucy

i dig gorgeous robots gone nuts. nice job iwasink! $5

iDEA03

DUDE I LUV ROBOTS! AND COLORS! $$$5 AND IM KEEPIN WATCH ON IT!

Daniachan

I LIKE IT

trickypink

I absolutely love the illustration, but I just can't see wearing it as a shirt. Not crazy about the colors of the t-shirts either, the gray and green just don't complement the design.

lsmith25

absolutely beautiful illustration, but the concept and theme are kinda played out

loverocket

robots are awesome!

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

Sweet! This is one awesome robot, love the placement. 5$

Mashinito

So amazing!! I like both colors

Malcolm Man

hmmmmmmmmm..it's kinda cool. I don't know how it works a for a shirt design though. The swirls coming out of his chest look so 2D I with there was some shading or something.

mho.

crosshatch

Let me repeat everything, and say I love the colors.

4qu4

i love the art design style, as well as the colors. 5 and buy

iwasink

Thanks everyone for voting. I know its a bold choice to have gone with the graphic shapes against the texture, but I wanted to go for a drastic contrast between both styles.
Glad you guys enjoy the colors!

No account?