Close
One second...

SATIN'S TEENAGE DAUGHTERS

I'M DICK FIRESTORM.



VOTE 5$ OR YOU GONNA GET SCORTCH'D!

Watch this
Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
kchuile

garbage

Maltzmania
Maltzmania profile pic Alumni

one man's trash...

gtoast99

That's gawbage, sistew, just gawbage!

RosaLF

It's not even remotely well-designed.

Also, it's "scorched" not "scortched".

shirtflirt

SATAN


mwhwahahaha

kdisel

well i guess you got a lot of responses with this, that's about all I can say.

star_sea

first: I dont understand
second: SATAN
third: omg, I'll never buy this thing!!
and finally: WTF???

Torakamikaze
Torakamikaze profile pic Alumni

first: You
second: just
third: got
and finally: SCORTCH'D!

akaMazi

I was REALLY hoping for some joke here, and that the "Satin" was intentional. Instead, it's just straightforward "I like porny girls and metal, here's some porny girls and metal." I'm not offended, just kinda bored with it.

So close to being cool, but not quite!

bananaphone
bananaphone profile pic Alumni

"Y'ALL ARE THE PEOPLE WE USE TO SHOVE INTO LOCKERS IN HIGH SCHOOL"

It's a pity there's no lockers for you in the unemployment queue.

Dick Firestorm
Dick Firestorm profile pic Alumni

AFTER READING SOME OF THE LATEST PUSSIFIED COMMENTS ON HERE, I'M STARTIN' TO THINK THEY SHOULD RENAME THREADLESS "PUSSYTOWN. YOU GUYS ARE ALL A BUNCH OF WHINING PUSSIES. FUCKIN' HILARIOUS.

NomadSlim
NomadSlim profile pic Alumni

Pussytown??? Send me the coordinates. I am moving there with this shirt on my back and calling myself the governor.

lenoircouture

this shirt is hilarious and it would rule if it won only because i want to see all the fashionxcore people wear it and call it ironic!!!!$2

phoenixphire24

If it were 2 guys instead of girls, I'd be sold.

Kogepan

I agree with phoenixphire24! Make it "Satin's" hot thong-wearing sons making out, and I'll totally $5!!!

Seabasss
Seabasss profile pic Alumni

Wow, one of the better designs I've seen in a while! $5

maddingo

lol @ banana trying to be funny and just seeming like a silly douche

designbyjas

I like a bit of kink in my daily wear!

Sir_Minimus

i almost dickfirestormed myself with a carrot.

Ellsswhere
Ellsswhere profile pic Alumni

DICK FIRESTORM! I think you need to be knighted for allowing the world to see this shirt

justabean

I also agree with phoenixphire24. 2 guys instead of 2 girls would make it so much more manly...something to the level that only Dick Firestorm can approach.

Puma7

0, this belongs on certain websites, but not this one.

hogboy
hogboy profile pic Alumni

GODDAMNIT DICK YOU'RE GIVIN ME A BRO-NER!

smilemin

yuck.

Reddhead

lol Sage

Zak M

PERHAPS SOME ROBOTS SHOULD BE GROPING THEIR BOOBIES?

$5 AND I HOPE TO GOD THIS GETS PRINTED.

squid22

Um, sick.

Hollidob

Absolutely fucking awful.

bullman10

maybe if i were white trash and not bi I'd like this... but I don't. sorry dude. send it to hot topic they'll print it...

kaloyster
kaloyster profile pic Alumni

They better print this on the Kids tee, too!

anushka

Pussytown??? Send me the coordinates. I am moving there with this shirt on my back and calling myself the governor.

LMFAO - that was funny. This sub has been worth all the comments.

sonmi
sonmi profile pic Alumni

hogboy on Jan 30 '08
GODDAMNIT DICK YOU'RE GIVIN ME A BRO-NER!


hahahahahah

canadianbeaver

kaloyster on Jan 31 '08
They better print this on the Kids tee, too!

Never mind - print me a onesie!

Operator

sagesaget: is that your painting?

LeahSue.

If this gets printed, I have lost all faith in humanity.

BaronVonMonkey
BaronVonMonkey profile pic Alumni

DO I SMELL BURNING?!! IT'S THE SMELL OF KOKOCHIYOI GETTIN SCORRRRRRRTTTTTTCHHHH'''''''''''''''''''''D
bro

Dick Firestorm
Dick Firestorm profile pic Alumni

LEAHSUE BRO,

THREADLESS IS ALREADY FAMOUS FOR PRINTING A GIRL BLOWING HER BRAINS OUT AND 2 UNICORNS BONING EACH OTHER. WHY WOULD YOU LOSE FAITH IN HUMANITY OVER THIS ONE?

cmoorenator
cmoorenator profile pic Alumni

Dick has a point. Unicorns sexing? That's the sort of thing that makes children cry.

canadianbeaver

don't forget pooping lucky charmz

Zak M

OUCH, DICK CERTAINLY HAS A POINT THERE.

I HOPE THIS GETS PRINTED AND ALL THE KIDDIES THAT ARE OFFENDED LEAVE HERE AND GO BACK TO THEIR HUGBOXES FOR ALL OF ETERNITY.

EmbryoProject

Wow...I've never seen this many comments on a shirt before...atleast I'm pretty sure...

i dunno how i'd score this...I'll file it under "B" for...you know.

Gem1969

Man, what is the all time comment record?

Gem1969

I would buy this shirt and wear it to an aerobics class.

eladear

LOL to Gem1969's comment. You'll have to take a pic at the aerobics class ;)

courtney pie

this gives me tingly feelings in my pants.
does it come with a PBR tallboy?!

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
No account?
Join Us