Close
One second...

Natural Selection

  • by aled
  • posted Aug 10, 2007
  • 113 Comments

Thansk again to the helpful critiquers!

Watch this
Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
aled
aled profile pic Alumni

Thansk again to the helpful critiquers!

ReadyStyle

haha! i like it!

canadianbeaver

Poor twinky winky or whoever that is - you rock! 5

Bramish
Bramish profile pic Alumni

Haha. Great idea.

sagral

JA! nice one

Joelnz
Joelnz profile pic Alumni

awsome

Red Threads

Rofl awesome i love how twinky? has his hands burrowed in his face and poor po is getting slaughtered. There image looks like a picture of your design already printed on the shirt did you print a copy yourself?

$5

phones

"eh- oh!"

hahaha sooooo cool!

$5

bsmana
bsmana profile pic Alumni

flawless work once again.. where do you find the TIME to do all this???
5$

ChubbsMcBeef

Haha, those crazy Tubbies - $5!

lsmc88

haha!!!

SWAMPFACTORY
SWAMPFACTORY profile pic Alumni

cruel... like the nature

lunchboxbrain
lunchboxbrain profile pic Alumni

great perspective. 5

f-addict

me likey.

Gem1969

Let's go to a commercial...$5

Gringz
Gringz profile pic Alumni

great haha

Sir_Minimus

i seriously was laughing out loud

VEC79

nice!

NickyThePoet

Po got what's coming to him.

And_Suddenly

Um, Dipsy? Is that his name? The green teletubby. Yeah, I don't like how his inner-ear is white... I don't know what color to make it, but not white. Super cool.

courtney pie

oh man! i can't wait to see how this turns out, i really really really hope it gets printed!

jimmytan
jimmytan profile pic Alumni

wow tats awesome color using

KDLIG
KDLIG profile pic Alumni

Tele-byebyes!!! hehehe, nice 5$ =D

firebolt816

this is flipping hilarious

Luke...
Luke... profile pic Alumni

haha so wrong, but it feels sooo good.

Carnac

Poor teletubby...

Gem1969

I forgot to add...What if you called this TV Dinner?

RaveDave

It's nice man but what's it got to do with singularity?
5

pickamaniac

damn thats horrible~$5 for the Teletubbies...cheers~

BrandonB11

congrats on the future great score

jillustration
jillustration profile pic Alumni

funny and morbid... i like!

BlightedArt

HAHA!! That's awesome.

kooky love
kooky love profile pic Alumni
1 design submitted -

GREAT $5

curlyfry

wish it were Barney.

Tysuru

you killed po! you jerk... lol

kathleen12

that is pretty cool...

Ellsswhere
Ellsswhere profile pic Alumni

you are singularity, 5$ but let the battle begin

JinMakkto

That is absolutely hilarious!

5$ for sure!

yeohgh
yeohgh profile pic Alumni
1 design submitted -

welldone! fatheed! this is super cool 5

ysy101
ysy101 profile pic Alumni

haha! $5

Monkey III
Monkey III profile pic Alumni

Hilarious and nice composition!

el tommy

$5,000,000,000,000,000

nathaliewithanh

wonderful. :) i always look forward to your submissions.

dacat
dacat profile pic Alumni

I love how your subs have so much depth, great as usual! $5

BlueandYellow

hahahahhaha
thats so clever.
and adorable, in a weird, viscious way.
i love it.

horizontal vertigo

MWA HA HA HA HA ahem lol-ness. funny as design keep it up!

flinghead

hahaha finally po gets killed.
if this doesnt get printed i will be in shock for weeks.
love it.

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
No account?