Close
One second...

Who wants some ST points?

So I was just about to buy a couple shirts, and I figured since it's all the same to me, why not help someone out with some Street Team credit.


So, here's the deal, in the spirit of making it a little interesting:


The points will go to the first person who posts their ST url and answers the following question:


We all know Neil Armstrong was the first man to walk on the moon, but who, to date, was the last man to walk on the moon?

Watch this
minxorjinx

it's my birthday tomorrow.

i love you.

goodbye.

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

Gene Cernan

minxorjinx

damn you. gene cernan.

NatySpaghetti

i would like them too :)

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

please give them to minxorjinx for her birthday :)

lyevil

oh wait, that was the date of the article

minxorjinx

no, randy!

you won fair and square!

i love you, though.

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

1972

peater

Wiki says there were twelve, and Harrison Schmitt was the twelfth.

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

that's only if i was right. haha

lyevil

yeah, give 'em to dani!

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

harrison schmitt got on board and left gene on the surface

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

The last person (as of 2007) to stand on the Moon was Eugene Cernan, who as part of the mission Apollo 17 walked on the Moon in December 1972.

TheloniusMnk

Holy crap, that was a lot responses in a short time.

The correct answer was in fact Eugene Cernan, so it looks like irocko wins. And as requested, the points will go to minorjinx as a birthday present. Happy birthday!

minxorjinx

aw - randy! thanks, guy.

you're a doll! and thanks Thelonius. ;)

TheloniusMnk

haha that video was hilarious!

"dagummit!"

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

hooray!

TheloniusMnk

Hey no prob. Actually, irocko is the man you should be thanking.

TheloniusMnk

looks like you already did too

oops

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

go dani! it's your birfday (tomorrow)! we gonn party like it's your birfday (tomorrow!)

TheloniusMnk

So how does this work exactly? I just click minxorjinx's url and then order the shirts, right?

minxorjinx

lol. i'll be sleeping all day! and then it's back to work.

my sister's girlfriend bought me casino royale - and i'm totally gonna watch me some daniel craig action in a bit.

yummmm.

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

open up a new window/browser that isn't threadless, copy and paste or type her street team point link, then proceed to checkout. :)

TheloniusMnk

done and done.

I bought Vegetarians Are Eating the Rainforests and Funkalicious. Just in case anyone wanted to know.

No account?
Join Us