Close
One second...

DnD 4 Life

I like drawing cartoony fantasy stuff. I wonder if there is a market for this kind of crap? I dunno.

Watch this
Veverka

I'd buy it!

towgi

love it

Robsoul
Robsoul profile pic Alumni


nice work, great characters

maximefrancout
maximefrancout profile pic Alumni

WAW, i love your style !

LichksnessMonster

hahaha.. DnD. Awesome. There should be more of those shirts on here. It'd be even sweeter if you could put "DnD 4 Life" on the back.

Mike Laughead
Mike Laughead profile pic Alumni

I'm not sure if I can use the name DnD or D&D or anything like that because of copyright. That's why I left it off.

I'm glad that you guys like it.

concannon

Great style and good colors.

BloodyMidget

totally love it...print that yit...

Ray.
Ray. profile pic Alumni

hahah, nice

Green Cellist

Yay I love fantasy stuff! Centaurs, dragons, archers, oh boy!
Would like to buy.

spacesick
spacesick profile pic Alumni

$$$$$$$$$$555555555555########@)%)@Q%)@_)%

awesome!

Aleesun<3

i dont like it
haha
i just dont like the design personally
but it looks good

Mike Laughead
Mike Laughead profile pic Alumni

Aleesun... what does that even mean. You don't like it as a shirt but you think the illustration is good. Or the whole thing looks crappy? I'm not sure what you mean. Thanks for the comment anyway. And thanks to everyone else for the comments. I appreaciate it.

M. Rogers

i wish it said "DnD4LIFE" or if some other shirt--possibly illustrated by you--said it. but the drawing is great (i especially dig the centaur). you might want to offer other color combos-- i'd suggest one that is in the green family or the brown (for some reason i think of DnD as being brown).

Mike Laughead
Mike Laughead profile pic Alumni

I've just been trying to make shirt colors that I would like to wear. I'll think about brown.

mikemills
mikemills profile pic Alumni

Haha - you should have a small Peter Jackson somewhere yelling "Cut!" 5 anyways.

Homerjay613

looks like somthing id wear if i live with my grandma

Daniel San

Make it less busy.

CheesecakeBree

Not my type of style so I would never wear it... nice art anyway.

janell6267

Dungeons and Dragons game scared the crap out of me as a child. People were getting into it as if it were reality, and losing their minds. Nowadays, this looks like a videogame battle. :) 5

sphinx_guy

sweet baby jesus, man. you rock. 5$ on Threadless, 7$ in my book.

CaffeintedIniquity

Unless that's Bilbo...which makes more sense.... in any case, you rock. $5

Mike Laughead
Mike Laughead profile pic Alumni

I was thinking Bilbo when I drew it. I'm glad that you guys like it.

Forgotten_Bliss

I'd like it if you put the title on the shirt! It'd be funny..

I'd buy as is though

great work

pfunkdelight

Yet again you have a way of throwing some little surprise into your illustration. I spy Sam Wise.

anaphylaxis

This is hot! I'd buy it.

jp07

reminds me of picassos guernica.

Dex1138

Great style, just a touch busy. I would remove the flying lil guy or the centaur (since he's going to trample poor Frodo).
The title just begs to have an image made from it in a gang tatoo style with swords instead of guns.

jimjimdesign

cool illustrative style!
I'm not big on the whole DND thang but the style is cool!

footboy

I love it. I think it's better without the text on it. Why explain the joke when the picture stands well on its own?

No account?
Join Us