Close
One second...

Abduction

I was feeling silly... =)

Watch this
Firegirl

Mwohohohoh my god it's so cute. $5! This makes me so happy. :D

BrandonR785

I LOVE THIS!!!

$5

timrb
timrb profile pic Alumni

I'm not a fan of the 'moo'; kinda ruins it.

Wilde Nut

I don't feel like the cow ans the ufo are connected, they are like to different styles.
Plus this joke is on the edge of overplayed.
Aliens like Livestock, enough

ilta

i agree -- the design would be stronger without the "moo"

Invader_Xan

Overplayed? I'm sorry, where exactly...?

epilepsy

i think the moo makes it

SemantiTheft

^^ In American pop-culture in general.

<3Monster<3

i love the fact that it says moo

Invader_Xan

grin Oh. Sorry. I'm not American, y'see...

nitsita

HI COW! -Gir

this reminds me of an Invader Zim ep. I love it:)

napster

Love it! The moo adds a little humor to the sihrt. i like it. $5

yahtzee!

I'd buy it. $5. Just for the record, I love the 'moo'

carrifaery

that was like South Park season one, episode one, so it probably is played out pop-culture wise, but design wise, it is not really that appealing to me anyway.

pimpSullivan

I think if the cow was at the bottom left, and the ship on the top right that would be huge......no really it would be a large print.

Invader_Xan

Wow... It's true what they say. If you have any decent thoughts, chances are someone else has already thunk them... =)

Teresakay

Oh my god. i love this shirt

Redox

Change the color plz!

rholliday

"Moo?" = perfect. Text is not the bane of all existence, people. Aliens are.

AlinaT

this is crack..hahahha i love it soo much!
awesome!
$$$$$5

Robot!

Ehh, no. Not for me.

indie0385

i love that the cow is asking moo. makes it funny. as far as it being played out, i have to disagree

jellorocks

haha, this is adorable! i love the cows expression.

$5

I_heart_ducks

Lovely, but I think the UFO should be lot bigger, so to contrast the poor little cow. 5

ehirschklau

Wow...I love it. $5

belle_karma

i love the concept, but the yellow just doesnt work for me.

would buy it for the design though.

overratedreality

oh wow, when I saw this I started laughing, just looking at this shirt makes me happy, if I wore it, I'd be the perkiest person ever....not sure if that's a good thing

I want to steal that cow and hug the life out of it ^.^

$5

Jesse Springer

What if the cow was beaming up the spaceship? I'd like that much better. but the simplicity of the spaceship is very nice.

Invader_Xan

The cow beaming up the spaceship... You know, I like that idea. Hmmm...

scampi

haha $5

Callipygian721

i love it except for the moo.. the cows facial expression is enough

fiach

yay! i love it the way it is. without the question mark i think he'd look too accepting...

Invader_Xan

Hehe... Like he was mooing in grudging acquiescence.

shrug Moo...
[trans: "Oh well..."]

...actually, that could be pretty funny. =)

No account?
Join Us