Close
One second...

I'd rather go naked...

i love it!

Watch this
fiddlywink46

haha nice, I like very much

Nikiloda

I'd rather wear this shirt than go naked ! It's definitely cool ! And I love one color shirts !

hoorah

the font reminds me of god shirts.
dunno why.

nins45

sweet! I want this! $5

i_twirl_batons

this reminds me of like, an AE tshirt, still neat tho

MrW

Thanks for your comments. Though I don't know what "god shirts" or "AE shirts" are... :-)

lenags

AE - is American Eagle company

Jacobt

YESSSSSSSSSSSS

trixi

nice work!

Thickblueink

i love this. a crack at PETA yet not.

bifkky

i just pooped

meggles

amusing

SCHOSR_I

yeah, i_twirl_batons is right, this looks like something from AE. yuck. but i'm not saying it's not a nice design.

MrW

unfortunate coincidence then... never heard of AE before. :-)
well, thanks y'all!

No account?