pets

  • by Oreomunk
  • posted Mar 10, 2005
  • 17 Comments

Do Americans really look this stupid....sad.....nice graphics...prefer diffrernt shirt color.

Watch this
KEMMLER

yeah... pretty good design... makes me want to move somewhere else...

the pretentious

really nice illustration and presentation, i give it a five but i would never wear it.

spinecraft

redraw it to be a little claerer (dont really understand the big skin-colored blob under the baby on the guy), and put it on a different colored shirt, and i would wear it

sbz626

it's not a baby, it's a dog and that blob is its tail.

missingno

i thought it was a baby that accidentally looked like a dog

parodyofanangel

Haha, that's funny....buuuut wouldn't wear it....

themidtownkoala

That's awesome. I cringe because these people are sorta sad, but that will be me in 35 years for definite.

PandaPanda

Oh shit, i fell for it.
Change the shirt color and I'd have to buy it.
Wow.
Look at them.

spaceship

haha, i like it.

seejaydeja

this is the best shirt ive ever seen, i would buy this shirt like 5 times if this gets printed.

rhornick

Hilarious. 5, although I'd never wear it.

emotionalist

haha.. funny. might not wear it though

arielle

Kinda funny, and could be a little clearer I agree. I almost really like it a lot. And I'm not sure why I don't.

Rise_of_emp

I like your sense of humor. I'll give you a 5. on the side, up high, down low... ect.

cyndimonster

hahaha i think thats hilarious. I'd buy it.

AVENUE

haha those people are sad get a real dog that actually walks a does some thing! great shirt I LOVE it!

No account?
Join Us