Close
One second...

Minimalism(e) - Feedback (cute pictures of kittens)

I've been working on another minimal design. Tell me if you like it.
I very appreciate your comments.

:-)

Watch this
leseed

Very impressive.

silviuchiriac

Thank you leseed! From your profile picture I deduce that we both are lover of this kind of font. Is the design ready for being submitted?

fajrimaulana

cool , i will give you high 5 !

Ryder
Ryder profile pic Alumni

neato

silviuchiriac

Does it look good on a white t-shirt? Or shall I go for a colored one?

Bohsky
1 design submitted -

I think, it's better to make the design smaller

wuhuli

ditto on smaller

WHERE ARE THE KITTENS

gebe
gebe profile pic Alumni
1 design submitted -

Mi piacciono lo stile e i colori che hai scelto. Forse aggiusterei un paio di cose però: innanzi tutto lascerei uno spazio bianco anche tra la prima e la seconda riga di testo, come lo spazio che divide la sezione superiore e quella inferiore (magari non esattamente lo stesso spazio, la metà). Poi forse renderei più piccolo il testo per allontanarlo un po' dal bordo, e opterei per un corpo regolare anziché light :)

gebe
gebe profile pic Alumni
1 design submitted -

E che ne pensi di allineare la parola IS a destra nel suo spazio e la parola ME a sinistra, così da ottenere un'epigrafe generale?

silviuchiriac
gebe said:

Mi piacciono lo stile e i colori che hai scelto. Forse aggiusterei un paio di cose però: innanzi tutto lascerei uno spazio bianco anche tra la prima e la seconda riga di testo, come lo spazio che divide la sezione superiore e quella inferiore (magari non esattamente lo stesso spazio, la metà). Poi forse renderei più piccolo il testo per allontanarlo un po' dal bordo, e opterei per un corpo regolare anziché light :)

L'ho già spedito ieri :-( Non si potrebbe annullare in qualche modo la pubblicazione? I consigli mi piacciono, grazie.

wuhuli said:

ditto on smaller

WHERE ARE THE KITTENS

You've earned them.

silviuchiriac

How can I prevent from publishing a submission already sended?

Manupix
silviuchiriac said:

How can I prevent from publishing a submission already sended?

If it hasn't been accepted already, there is a 'delete' button on the pending page. Otherwise, shout for Luis (aka Lucho aka Luchita) in the forum.

silviuchiriac

Where's the pending page? I didn't know there's a pending page.

Manupix

The design page you saw after submitting.

I think the confirmation email includes a link to it, or am I wrong?

Manupix

I'm wrong. Shout, then.

silviuchiriac

I found the link in the browser history. I think it worked. Thanks for help Manupix.

:-)

silviuchiriac

I've made some changes. I think that now is better. Any opinion?

No account?