Kid's design... anyone got an idea for a funny title?

Coz I'm kinda stumped... otherwise I could just call it 'Solar Flare'



Cheers dudes!

Watch this
Pyne
Pyne profile pic Alumni

Haha!

Solar Emissions?

Pyne
Pyne profile pic Alumni

Too bad the sun isn't one of the gas giants.

Theo86
Theo86 profile pic Alumni

lol so hilariously well drawn.

Possibly farty titles:

"I love to fart" "My Fart Shines Bright" "It hurts when I fart"

lol I don't know just some thoughts. : )

thegreatbriggs

Brown giant In space noone can hear you toot It burns, burns, burns...

thegreatbriggs

Crap, what happened to my line breaks?

melmike
melmike profile pic Alumni

haha, thanks guys! Being that it's for kids, I was going for equal mix of of lolz and gross. As for titles,I like em simple... and 'Solar Wind' is really clicking with me. Much more funny than just Solar Flare. Thanks Ragnampiza, and thanks everyone for all the suggestions! I've still got a small amount of work left on him, but he's very close to finished.

Clodino

"solar wind" and this design are wow!!!

No account?
Join Us