Close
One second...

Text Adventurer!

Inspired by old text adventure/RPG games.


Thanks to ir0cko for the template.

Watch this
PuppetMeat
PuppetMeat profile pic Alumni

Inspired by old text adventure/RPG games.

Thanks to ir0cko for the template.

rossmat8
rossmat8 profile pic Alumni

lol awesome stuff

Retroludo
Retroludo profile pic Alumni

Sweet, a choose your own adventure shirt!

bethsobel
bethsobel profile pic Alumni

Win!!

QuietCity
QuietCity profile pic Alumni

D)

YaaH
YaaH profile pic Alumni

◠‿◠✿

bandy

hahaha...nice one!

Stejkem

Looks like screen of Death!

Stejkem

I'll transform them into a unicorn!

mitchellp
mitchellp profile pic Alumni

very nice

cintrao
cintrao profile pic Alumni

all your t-shirt are belong to us (^_~)

blue sparrow
blue sparrow profile pic Alumni
1 design submitted -

D)!!!

heatherzandradesigns

I like the use of the old text and that it looks like the dreaded "crash screen" on the old Windows computers! What the text says is kinda unexpected, I like that. Great work!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

Way to use your texty cleverness in a new way. Awesome old-school DOS feel to this idea, I used to love me some Zork.

McHensley

Haha this is Great! I must have one!

skyloreang
skyloreang profile pic Alumni

this is actually incredibly clever but very simple XD

PuppetMeat
PuppetMeat profile pic Alumni

Thanks, peeps!

joshamman

i like the idea a lot, but I think it would be better if the instructions and choices were for the reader, not the wearer.

prof1981

Fun idea except for the Type-o, you wrote "through" instead of "though"!

PuppetMeat
PuppetMeat profile pic Alumni

Yeah, a friend spotted the typo soon after this went up. Figured if I somehow got lucky and this got chosen, I'd be able to fix it then. Sure felt like an idiot when I saw that, though, hah.

moulin bleu
moulin bleu profile pic Alumni

this is pretty genius

Theo86
Theo86 profile pic Alumni

this is great! lol simple but great!!

No account?
Join Us