Close
One second...

Bad Memories

Bad Memories

Watch this
vdyevoich

bought it!!

L-M-N-O-P
L-M-N-O-P profile pic Alumni

I'm so glad this printed.

bksteve

Love this design, I wish the paint was not dripping though (makes it a bit morbid, else of would have definitely bought it!)

csdrt20

i don't get it. why is it called memories?

paperm123

I like the contrast

takuminanashi

If you look in the fox body you can see woods and a hunter, that's my guess as to why it's called 'bad memories' lol. I'm gonna buy this. I have all the other fox ones.

guilen

Pleeeeeease reprint! Love it

Mark R

This is incredible :-)! . Please reprint in Medium!!

rulesofattraction

please reprint in men's large. this is gorgeous.

maddgazelle

i really love this, was thinking about getting one for dad and myself

Dinosmack

please, i beg of you, reprint this in medium :D why must it be sold out

astro_naut
astro_naut profile pic Alumni

it's reprinted, yess:P

firebird411

GIRLS SIZES PLEASE

savagecabage

ah nice, i was looking for some tee with a fox in it, colours are great too, but maybe if you had that hunter hanging from a tree by his balls i might buy it then lol. im not a big fan of ppl hunting for fun... so i couldnt buy this.... cant keep everybody happy eh?!

Tsururu

Why remove the women's fit? :/

A7A

Huh, no girls tee?

szonnyus

girly pls!

Freezbee

looks like someone just got a happy ending :]

sara.sluis

I agree girly tee please! Lets start chanting it.

Zullix

Love it !

SilverRite

Nice. Reprint in medium?

wilkinson1

I GOT THE LAST ONE!!!!!!!! IM SOOOOOOOOOOO HAPPY! FOXES!

A7A

So, reprinted, but where are the girly tees then!?

Propagandaeyes

Ya I'm a girlie I requested a reprint, kinda disappointed that's not an option.

michael.y.wildermuth

this one touches my heart for personal reasons. everything from the title to the image. it makes me sad but this is something i think i need to buy

AlecD1004

Reprint this in medium right meow!

Entropicat

Girl print please

Metchplx

This would make a great hoodie. I would love an xs one.

peefs

girly tee plz ? boat neck maybs?

Metchplx

Would really like this as a hoodie. Would be an instant buy then.

Metchplx

Aww man, this ran out. Small print please!

Shinzart

More Mediums, pretty please ;___;

~J

Lumpenheinz

My favorite design. I bought it two times. Just fantastic!

Paging.Dr.Lockart

zip up hoodie! I love this shirt. Unfortunately the design has had a hard time in the wash (I wear it too often)

idilek
idilek profile pic Alumni
1 design submitted -

The Prodigy - Nasty !

colorcandy123

OMG i love this t-shirt!!! My fav design from Threadless :)

Idafe
Idafe profile pic Alumni

Really nice!

jdhill23

Please print this as a hoody!

No account?
Join Us