Close
One second...

Beedazzled

  • by gooselaff
  • posted Jun 18, 2010
  • 53 Comments

Sometimes you just have to try something crazy. :)


Also available in olive green and sand.
Click here to view other colors.

Watch this
gooselaff

Sometimes you just have to try something crazy. :)

Also available in olive green and sand. Click here to view other colors.

kukkii5

Oh this is sooo cute. You did well!!! If I got the money I would buy it o

mushiromigal

IT'S SUPER CUTE!I love this colour best!!

janell6267

very cute. But I was wondering why is there a drop of water hanging over the bee's head?

YaaH
YaaH profile pic Alumni

4

ndikol
ndikol profile pic Alumni
3 designs submitted - Score now!

hahaha nice !

gooselaff

Thanks guys! :D By the way, when I submit the actual high res design, I'll be fixing up the brush in the bucket. :) Just so you guys know, in case it bothers you. :)

reyvan

Nice Bardo!

gooselaff

@janell6267: it's supposed to be a sweatdrop :)

gooselaff

@janell6267: it's supposed to be a sweatdrop :)

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
1 design submitted -

hahaa nice

Edword
Edword profile pic Alumni

cute illo

Bisparulz
Bisparulz profile pic Alumni

hehe awesome. 5$

laurastead
2 designs submitted - Score now!

just lower and reduce the size of the sweatdrop so it appears to be coming from her head. very cute

rginedav

I really want this shirt! It's adorable!

I think the big sweatdrop is fine-- it's a comical, cartoonish version. Very japanese-inspired, i'm guessing :)

hope this prints!

soloyo
soloyo profile pic Alumni

nice

linkhero

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww cuuuute

makatha

very cute, hope it get's printed

siamak_pj

OK, Nice & Cute

jek198

COOL!!! very cute! I'd Buy it! so simple, colorful and creative

marituason

OMG Bardo soooo cute :D

cutts

Adorable!!

pat00

funny

ana_marie127

so cute Bardo!! i want one :D

gooselaff

thanks, everyone! :)

Skap 1er

haha stupid fly!

janell6267

it is cute. I gave it a $5

gooselaff

@Brightwood: Just checked it out now. You're right! haha! good job on that one as well!

bluecanvasstudios.etsy

Love it! The sweatdrop is the only confusing part. Wonderful idea!

kooky love
kooky love profile pic Alumni

GREAT $5

hellojune

hhahaha..it's so cute!

gibble

absolutely love love love it! $5

but PLEASE lose the weird white waterdrop on the bee!

_lillo_

sooooooooo cute! ^^

gooselaff

Hmm... I guess I COULD remove the sweatdrop on the bee. Would you other guys mind if it disappears?

A92Crew

nice

eeesca

When I saw this, I seriously went "aaaaaaweee" for a few seconds. So adorable!

PixelBot

hahaha thats really cool, nice illustration technique, very nice 10/10

CazKing
CazKing profile pic Alumni

so cute!

xxkevinn

I'd definitely buy this as a tee.

karsie

I finally found time to make an account and vote and now it's done :| HAHAHAHA. Your next design nalang! Pretty cute though, poor mosquito!!!!

No account?
Join Us