Close
One second...

khaki kickflip

  • by chernobly
  • posted May 16, 2010
  • 93 Comments

Watch this
Page:
  1. 1
  2. 2
simison

great shirt design, i see this one getting printed

jaypaulo
jaypaulo profile pic Alumni

Very cool stuff!!

zicr

sooo freakin cool!!

dschwen
dschwen profile pic Alumni

Oh yeah!!! $5

aled
aled profile pic Alumni

This is a really great concept well executed.

theclaw

so cool..soldier skater

soloyo
soloyo profile pic Alumni

Fun

Boycey

Great!

BOTERIO
BOTERIO profile pic Alumni

cool!!!

Santo76
Santo76 profile pic Alumni

hahaha! so cool!

quister
quister profile pic Alumni

lol! Great concept, very clever! Terrific illo!!!

DanishofOz

Genius pure genius! Love it - $5

mreisel
mreisel profile pic Alumni

Sweet!

Eyeman

Great work! This one is going straight to the Pool Room!

raek

fuckin cool. :D Entropic. 4$

davidfromdallas
davidfromdallas profile pic Alumni

This is a really great concept well executed.

stephyd

sweet, yup I'd be surprised if it didn't get printed.

erelca

yep!

chernobly
chernobly profile pic Alumni

Thanks for all the feedback guys! Greatly appreciated!

epistaxis2008

wow i dont skate n i still need it

Holy-Cheese

amazing great ideaa 5

help me out and score my design here

9dedos

Haaaaaaaaaaaa. nice.

I would like it more if the skate trick were more obvious, like a an ollie or something

again. i like it a lot.

gee-bee

Haha, fantastic!

Gabrielng
Gabrielng profile pic Alumni

great idea!

clammie

really funny, nice job. hope for print.

ewaken
ewaken profile pic Alumni

haha

SometimeLater

lmao that's a print, I can feel it :)

ndikol
ndikol profile pic Alumni

coool!

Page:
  1. 1
  2. 2
No account?
Join Us