One second...

New tees for the first time in a very long time.

Just got (1) Nerds 2² Ever - Medium Navy Guys Tee - $15.00
(1) Hooray for sarcasm! - Large Navy Girly Tee - $12.00
(1) The League of Cliche Evil Super-Villains - Medium Creme Guys Tee - $9.00

Broken my solemn vow, I have.

Who cares?

Watch this
travis76 profile pic Alumni

what was your vow? i've ben absent

travis76 profile pic Alumni

wholly crap, the someone connected to me must have just bought some pants!

Maltzmania profile pic Alumni

hooray for sarcasm!


OK, what the hell happened? Since when do they ship stuff this quick? Turns out Sofia wanted another size, of course. Damnit!

Seriously, do they usually ship the next day nowadays?
Back when I used to order shirts it usually took about a week or so. O, the times, they are a'changin'.

Oh well, at least I have something to grumble about.


Hey, I finally got them! Turns out that even though they ship 'em out fast enough, the USPS are still as slow as a turtle on thorazine.

Also, I got taxed. Again. Naturally. Stupid customs!

Shirts are great though! Sofia did fit in hers, so luckily I won't have to return it. And these Threadless brand tees are the bee's knees!

Happy happy, joy joy!


omg it is kidaro


Did it again: (1) F-Bomb - Medium Earth Blue Guys Organic Tee - - $29.00 (1) Red Moon Replay - Large Black Guys Pima Tee - - $19.00 (1) Untitled: Impossible - Large Sea Blue Contrast Zip-Up Hoody - - $19.00



Whoa. "686 days later". Been awhile.


And again:

NUR EINE NACHT! by Thomas G. Sullivan Large Black Threadless Zip Hoody $29.95

Leaping Dolphins by Brock Davis Medium Natural Guys Organic Jersey Tee $9.95

Total bargain!


taz-pie on Sep 11 '09 at 8:11am omg it is kidaro


Hey, I finally broke 70! I have now bought 71 of Threadless's fine products.

Yay, consumerism! (if that wasn't a word before, it is now. So there.)


Yeah, taz, you'd better believe it!

I make a point of dropping by about once a year.


hi hiiiii :D


Sure is, friend.


Surely, you jest!

They shipped them already. Jeez, this company has truly got its shit together. I am impressed, yet again.

If I had a glass, I'd raise it in your honor, Threadless. Disappointed, I am not.


$20 for a $55 order. :(

Still pretty cheap for my great new shirts, they fit like tailor-made!


Oh, don't use "more than"-sign in this HTML-sensitive field.

I got slapped with a 165SEK customs charge, which is more than $20, for a $55 order. Customs should focus on finding illegal shit instead of taxing small packages. I say, fire all the tax dudes and hire more drug/bomb sniffing dogs!


Doing it again. Buying tees and spamming up yo feeds. What up?

No account?
Join Us