Close
One second...

Scary 3D Movie

Scary 3D Movie // Put on your 3D glasses to experience this shirt! (I did the 3D effect using the Coraline 3D-dvd glasses).

Watch this
Page:
  1. 1
  2. 2
Recycledwax

Scary 3D Movie // Put on your 3D glasses to experience this shirt! (I did the 3D effect using the Coraline 3D-dvd glasses).

Aphte

Yay again !

corey9

ha! nice

GreenGuy15

cool this one is great 5$

boostr29

haha...nice diea. :)

Leslee

Nice!

MEKAZOO

looks awesome 2d, can't imagine 3d i hope i can't find my damn glassses! 5 fo sure

rodrigobhz

Holy guacamole, I need to see this with 3d glasses on! 5!

Kim456

awesome!

greenttentacle

super cool! now if only this laptop came with 3D glasses vision! :)

ricfin

I like this... cool

cjgammon

3d rules!

GreenRabbit

I have the red and blue glasses, but the effect is still not that noticeable. Maybe I'm doing it wrong. I still like the shirt, though.

GRANDR

Crazy!$5

jellyphresh

Just like The Final Destination, you saved the best design for 3d

Kim Mak

that's cool

igo2cairo

Super-cool!

melontree

uber coolnessssss!!!!

wanna see mine?

yeohgh

DEFINITELY CUTE and PRINT!!!!! $5

jess4002

great! 5$

afeff

love it

FRICKINAWESOME

I like that it's just a cool idea without the 3d glasses and you get the whole point of it without them, but WITH them it really works and is super cool! Kudos my man on both accounts.

5$

angle-a

really cute =D

--GEORGiA

i found my journey to the center of the earth glasses and ohmyjesus this looks rad!

cherry_jellybean

oooh too bad I don't have any 3d glasses...
Loved the expressions tho!

pixls

now i'm not wearing glasses, but wouldn't having the red/blue farther apart in back make the back pop out more? and thus make it all a bit backwards
still cool though also i just love the illustration! nice job

C Kid

^ I did put on my glasses and that is exactly what happened! The weird and creepy perspective was bending towards me. Cool shirt! In 2D as in 3d!!!

jamesf

great stuff

ilovedoodle

Superb!!! print pls

littleclyde

man, i wish i had some 3d glasses. The design looks really cool on its own too though. great stuff!

Guyofgod

Very awesome! I wonder what it would take to get this shirt shipped with a pair of 3D glasses that you could wear while you're wearing it?

pacman23

awesome!

bhoomika

I don't have 3D glasses.. but I am sure this would be a cool tee !
$5 ..

jimmychan

supercool it´s a fiver!

Page:
  1. 1
  2. 2
No account?