Close
One second...

RED

Someone's been underestimated...

Watch this
Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
roadkill3d
roadkill3d profile pic Alumni

Someone's been underestimated...

damiankingart.com

not really a t shirt design to me. nice drawing tho.

wowrainbows
wowrainbows profile pic Alumni

$5

fantastic stuff.

jstumpenhorst
jstumpenhorst profile pic Alumni

beautiful!! i would wear it on a shirt and i would hang it on my wall!! fantastic work!!

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

Such a beautiful ilustration and great concept, this will print! 5$

Malcolm Man

This is 100% ACE!

Wait, is she shirtless?

oh, she is.

5

Johnny Baboon
Johnny Baboon profile pic Alumni

blows my mind man. loving the cleavage. 5$

SoulfumeInc

YES! most excellent. $5

WarDrobeInSpareOom

I want to make love to that houndstooth and the shades of red you used. In a classy, respectful way.

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
1 design submitted -

this shit is foooooookeeen awesome! $5

courtney pie

LOL @ slide 3

$$5 seriously, can we just go straight to printing? pleaze

againstbound
againstbound profile pic Alumni

I NEED THIS RIGHT FUCKING NOW!!!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Kookaberry
Kookaberry profile pic Alumni

OMG BEWBS I JUST NOTICED

Only just noticed cause the rest of it is so. damn. spectacular.

$$5 please print on shirt and print so I can have it everywhere.

Neon Samurai

Boom! Awesome stuff. $5

myteemo
myteemo profile pic Alumni

Skillz! $$5

Love that shade of red.

Luke...
Luke... profile pic Alumni

quite intriguing

Leroy_Hornblower
Leroy_Hornblower profile pic Alumni

Great job. I like how you did the trees.

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

$$5!!!!!!!!!!! THIS IS A MUST HAVE!

.MINUS.

This is amazing!

Krakaboom
Krakaboom profile pic Alumni

This is finally up! I definitely 100% want this!

tomacina

Cool. I love it.

wotto
wotto profile pic Alumni

holy cowboy beans thats awesome

jasmintee
jasmintee profile pic Alumni

niiiice! lol at the polaroids !!

Shaloyou

THIS IS AWESOME!!!!! I would just prefer it bigger on the tee....
Print please!

littlem

so awesome. and that hoodie is so cute! i want it!

DaleEdwin
DaleEdwin profile pic Alumni

Wonderful, wonderful illustration 5

David T
David T profile pic Alumni

Fantasmic!

yeohgh
yeohgh profile pic Alumni

Another awesome drawing you have!!! SHE is a HOT KILLER!!!! $5

snow day.

beautiful!!! looks great on the hoodie too. $$5

luc415

rawesomical!

KDLIG
KDLIG profile pic Alumni

galing! galing man!!! $5

KILLZ

$5 for slide 3 and everything else...

Flying Mouse
Flying Mouse profile pic Alumni

Very beautiful RED!

Robsoul
Robsoul profile pic Alumni

I belive Blake B summed it up perfectly.

RobertSilver

i TOTALLY dig this!
man i hope this is printed/doesn't go to 12 club!!!
wait, i might just have to join 12 club if it does...

anyways
5$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Montro
Montro profile pic Alumni

breathtaking

the posh tiger

this is absolutely amazing. nicely detailed illustration.

erple

Wow.
Really...
Wow.

alive777

Freaking Awesome!

ilovedoodle
ilovedoodle profile pic Alumni
1 design submitted -

This is amazing!

sonmi
sonmi profile pic Alumni

this is soooooooooooooooo good! omg @ that last slide too! amazing!

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
No account?
Join Us