Close
One second...

A Petition to Threadless

On behalf of sexy beings everywhere, I'd like to put forth this petition to allow this submission into voting. It is revolting and beautiful all at the same time, kinda like Mitch's mom.


If you agree, please raise you non-severed arm and say "Aye".


then go vomit.


hug and kisses,
Dad

Watch this
SoulfumeInc

raises arm

"AYE!"


wait. the non-severed arm?

Maltzmania
Maltzmania profile pic Alumni

i mean "aye"

Stiffy42j

if it makes Dom happy...then AYE

MyPenis

eye

Stiffy42j

ha...someone named my penis posted after me...haha what came first mypenis or stiffy

Stiffy42j

theres the answer...doms penis

DaddyDom

the world would be a better place if more people thought like you do, stiffers macbaconbits

Steve The Great

but I don't have a non severed arm!

hippiekasey
hippiekasey profile pic Alumni

yeah give it a chance!

DaddyDom

just use "little esteban"

asfi235

Aye!

edean

that makes me want to throw up

DaddyDom

edean on Jun 02 '08 at 4:22pm
that makes me want to throw up


at least it doesn't make you want to apathy up

Omair

suckling demons for the win.

edean

hahah true

DaddyDom

To me, this shirt is, like, the PERFECT mother's day present.

PuterBoy

Signed.


Yummy!

spacesick 2

omg I'm so embarrassed!

littlem

aye-ya-yaye

Stiffy42j

dom, dont forget fathers day! It would make a great present for ole pops!

DaddyDom

I'm just saying that the image makes me feel very matronly and nurturing.

DaddyDom

nurtronly

DaddyDom

no love

DaddyDom

wooo ooooh

DaddyDom

you WHORE

shirtflirt

why is she disembowled
why's her vag gaping
why's her teeth's all gangbanged up
why she gotta have flies near her salamitits

DaddyDom
  1. because the women's are all empty inside
  2. because she just gived berf to 8 million pupae
  3. because she must soften the seal meat and separate the blubber
  4. because even flies need nutritious mom love
spacesick 2

why thank you, domward.

DaddyDom

spacehead

No account?
Join Us