Close
One second...

Accordian Rockout

  • by Lowfat
  • posted Mar 22, 2007
  • 39 Comments

finally got around to messing with the shadows...

Watch this
Lowfat

finally got around to messing with the shadows...

spock123

hahaha... I love it.

killian katten

the design is neat, but i'm not diggin' the postionin'

Mylo

I play the accordian and this is great. $5

Mandyhello

hahahaha! $5!

HabbenINK
HabbenINK profile pic Alumni

Gotta agree about the positioning. Think of ladies boys, think of the ladies...

bryaaaant

hah reminds me of madvillain

MagusMaster

HAHAHAHAHAHAHAHA

1Check1Love

cool beans, but yeah maybe bring it down a bit

Lowfat

guh... i guess if this one fails to ill reposition... try again... and what not...

also ya kno... maybe score my slogans?

pkraider502

i don't play the accordion and this is great

she is not a skank

my friend would LOVE this.... she plays the accordian... its cool

big_jon

I love it.
This is the coolest and most original thing ever presented ever on Threadless.

This is epic.
Threadless needs to print this.

jimography

This is awesome. Good slogans too

Work the Angle

Such a sick idea. Design is decent. Wish I did it!

rub my pants there magical

I think it would look a lot better if it was postioned right at the bottom of the t or maybe just maybe on the back of the shoulders. crazy i know

applegary

..and can you add some POLKA dots? hahaha! I like this as is, actually!

The Jolly Brewer

I think this is brilliant, $5 form me, do rethink the position though, it's just too high,

heyheyitsme

funny!!!! yeah, maybe bad positioning...

Al Veryard

this is great, very funny, simple colour choice, $5. PRINT THIS

starkittn

this is so awesome. $5.

thecroutonpirate

yea i have to agree with the positioning, it seems to be to close to the collar. cool design.

Angles_Galore

accordions are rockin' indeed. maybe this would be better if it wasn't so symmetrical though. the guy standing in front of just one speaker may suffice and wouldn't draw extra attention down to ladies' bustlines...

copperangel360

hahahahahahahahahahahahahahaha awwwwesome!!!

BuiltToSpill

this must be printed

allen_k

Are those Behringer Truth monitors? Haha! Good stuff.

conglomo

hahahaw i like it ... its oblique

oochma

OBIGOSH IF THIS ISNT PRINTED I"LL SHOOT SOMEONE's DOG

loftytraveller

I WANT IT!!! I WANT IT!!!!!!!!!!!!

mae32292

ELECTRIC ACCORDIAN!!!! LMAO!!! this is so funny! I kinda like it!

Giv

It is great and you are great

killacamron13

I think itd be a lot better in anything but grey

dweebulous

i would buy this in a second, as well as another for my friend who is an avid accordian player.

fouchnickens

This shirt would be quite the seller at a zydeco music festival!

Lowfat

yall are tooo kind...

hmm... never really thought of a different color... maybe ill try that if this one fails

also... in regards to repositioning.. give me ideas for placement cause a symmetrical design like this looks kind of weird any where but the chest...

but i am open to advice..

Pufferooni

oh the horror.

mayor mccheese

I think it's awesome, but my boobies would make the design look weird, so no buy.

No account?
Join Us