Close
One second...

Where's The Reason In This?

The trials and tribulations of making toast comes with friends. Penguin friends.

Watch this
Outlaw01

Toaster... wrapped around his leg. I think that's awesome. You don't need the penguin IMHO.

bwiggins

really cute! i'd like it with or without the penguin.

rocknrollnicole

confuseing/ is it supposed to be funny or just odd?
cute cartoon though!

_bangxbang

just random, pretty much.

Mathcub

lol, I think I'd like just a shirt with only that penguin!

exohexover

oh lauren! it's At and the penguin. told you i didn't like the penguin. looks far too much like the linux penguin. but you already know i love At.
and you possibly the most scene username is have ever heard.

exohexover

oh god! wait! no! his name is The! sorry.

_bangxbang

haha yeah. It's making fun of scene-ness.


So thusly it has to be the scenest thing ever.

hey2thecow

I think this shirt just might be the cutest thing I've ever seen and I have no clue why....

the mothership

i'd buy it even though the penguin is really random but then again so isn't a toaster wrapped around a boy's leg. so yea it's good stuff. $5

aliska

This is really cool, you don't need the penguin though.

waif_girl

I think it would be better without the penguin and placed up in the middle.

mollyyy

I love the penguin. Keep it in there.

teechers_pet

Not a fan of the placement

elle est vivant

wow, people are actually liking the shirt, Lauren! you should make the series one and put it up on here so people can score it, too [with the toaster, the businessman and the awesome jacket]. but that only covers sunday monday tuesday -- you need the rest of the week!

everyone reading this was probably reaaaallllly confused. oh well!

love you and love the shirt :D $$$FIVE$$$

_bangxbang

yeah, I have to get drawing stoof.

and haha, they probably were

Mooseface

WHAT A LOVELY SHIRT.

If I had money, I'd buy it right now.

Mrs. Milardo stole it.

from_lyrix

hmm...i love the toaster kid, but the penguin not matter how charming must go. 5$ without the penguin.

Lewisb

nice, but too many colours.
otherwise $5

imogenbanks

it just doesn't need the penguin. it's too cute.
but I like it otherwise a lot.

calereneau

i think it's great 5$

saars

i think it should be in the middle, because it's pretty small, but i really really like it!

Presumptious Mushroom

This is just awesome. Or is it just the fact that I love penguins?

Andy Mason
Andy Mason profile pic Alumni

wow, the penguin adds something truly sinister due to the fact that the guy looks clueless to the penguin ritual of crowding towards the edge of the continent until somebody falls in the water.....


ZZZAP!!

katolm

I love the penguin- keep it! 5$

beanoboy7

good design, wish it were in the center tho

ilikeyou

without the penguin would be a lot better. wihtout the shadow i think it would also match the style better.
haha, i love this. if you took the penguin off i'd buy the first one.

it pretty much rocks though.

slabix

perfect except for the placement

hanashimonaka

i like the randomness of the kid and the toaster, but the penguin feels like an afterthought. It may be because hes placed a little bit far off, but i would like him gone. The kid is awesome though!

No account?
Join Us