Close
One second...

Wheres The Cream Filling

  • by FlowPro
  • posted Aug 08, 2005
  • 30 Comments

Wheres the cream filling said the octopus.

Watch this
sleepingdinosaur

omg. i want this shirt soo much. hahaha. <3!
$5+. I super hope you win.

herreshoff

I love it super a lot but I think I would like it EVEN MORE if there was just a ? in the bubble or no word bubble at all

monkeyflung

fantastico, and i like the cream filling remark - a '?' wouldnt be enough.

5$

tinkermell

I WANT THAT. oh man. awesome idea. it makes me happy

blucow

This is good enough that I have to question whether Threadless would print yet another aquatic themed tee... hmm...

lenaaa xp

HAHA hecka funny. (x

netip

haha yes, 5.

kidaro

Thought of an alternative text: "Ew, Ringo!"

silenceonmyradio

Kidaro you took the words out of my mouth!

Beatles, meet Threadless. Threadless ...

redsugar

I love this as is, but if it said "Ew, Ringo!" I'd buy two.

ionrave

haha thats real funnny!

beeski

This is great!! Fantastic example of how text can actually enhance the design.

The ringo comment would also be cute, but being an avid Beatles fan..... i dunno if i could wear it! Leave it as is..... brilliant!

robotmachine

I like the alternate text. Hostess is for fatties. [I'm an insensitive prick.]

thenomadway

hahaaha that's awesome! 5$

AlbertOMG

I like all the colors but am partial to the lighter blue.

octocopter

I love mischievious octopi! I WANT IT

euphoria

Cute.

mommawade

Sweet ...dig the style kind reminds me of TOY MACHINE stuff...great work....

TFMdesign

put it on black or navy and its sold

Erida_Screams

Good design, but the letters are hard to read. Darker letters for a light background, lighter letters are for a dark background.

czongor

Kinda cool, but Hostess had a commercial with that tagline, so it ruins it for me. Otherwise, good job.

shaymeow

LOL that's awesome

No account?
Join Us