You Don't Belong Here!

Design by fat1

You Don't Belong Here! by fat1 on Threadless
2.16 Avg Score
0% Funded
790 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.16 Avg Score
  • 790 scores

47 Comments

fat1
fat1 profile pic Artist

I never really got why tomatoes are labeled as fruit! They just don't fit in...

8 color print on cream or silver tee.

Hope you like this! Cheers!

EricaLynnnn

this is like the FIFTH "tomato: fruit or vegetable?" shirt... and like the 100th shirt about any fruits/vegetables.
:/

Melawrghk

I thought tomato was a fruit... Man this threw off all my perceptions of reality.

evan3
evan3 profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

i thought i just saw this design
with an apple between fruits and veggies
similar....

evan3
evan3 profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

wait not apple
i meant tomato
the pear is takin drastic measures on this one...

kashlen

There are many overused ideas, but that doesn't make the specific artist's design any less original style-wise...

I think it's cute :)

mgill52

nice style, try a different concept

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

Is that pear giving the tomato the finger?

fat1
fat1 profile pic Artist

I just saw the other submission CagedIn mentioned. I guess the idea isn't that original but on the other hand it's not that overused either.

@FRICKINAWESOME: Oh yeah! :)

Thanks for your comments everyone!

brentendo

very similar idea to CagedIn's sub, but to be honest the idea has been done before, and this is better executed I have to say

autumnsayshello

the pear is the best.
yeah, there are other designs with this concept,
but i have to say, i really like this one best. :D

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

cool!

boostr29
boostr29 profile pic Alumni

lol @ the pear!

fat1
fat1 profile pic Artist

Thanks for all your kind words people!

Codum

nope

JameSofia

good looking pear

wallstreet
wallstreet profile pic Alumni

Haha! Poor tomato.

garciagirl

Haha! I've seen this idea a few times, but your's is pretty nice! Really love that pear!

fat1
fat1 profile pic Artist

Thanks everybody! Nice to get so many comments!

the_jcw

sorry, wouldn't wear it

TangYauHoong
TangYauHoong profile pic Alumni

lol
nice design

ammapola

the idea it's great... but the drawning....

frums23

i thought tomato waz a fruit?

No account?

Popular printed designs