Why is salt bad for you?

Design by oscarospina

Why is salt bad for you? by oscarospina on Threadless
2.86 Avg Score
0% Funded
449 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.86 Avg Score
  • 449 scores

41 Comments

oscarospina
oscarospina profile pic Artist

to much salt leads to water retention which tends to cause weight gain and adds extra pressure to the heart to pump it's blood through out your body. Also it can lead to high blood pressure if you maintain a high salt diet.

messing

Nice work!

Stereomode
Stereomode profile pic Alumni

hahaha

oscarospina
oscarospina profile pic Artist

Thanks for comment

PeachM

haha I just love the slug executioners eyes xD great design!

sponzar

lol

Sbe1985

nice :)

oscarospina
oscarospina profile pic Artist

Thank you guys!!!

Smelynai

OMG, crazy! :))))))))))) Superb

Zen Studio

woaa so creepy!!!

Zen Studio

woaa so creepy!!!

dudeowl
dudeowl profile pic Alumni

ye$

bozhok

HAHAHAHAA!!!!!! KILL!!!KILL!!!KILL!!!KILL!!!KILL!!!KILL!!!

oscarospina
oscarospina profile pic Artist

Thank you everyone!!!

Wirdou
Wirdou profile pic Alumni

hahahahahah At first it was like... what?¿? an amazing design but...wtf? hahaha after reading your description you have 5$ because I can't stop laughing hahahaha

bandy

hahaha...nice one!

badamg

haha Nice!

Check this hot design! Phoenix

KingImagine

hahaha!! hilarious 5

oscarospina
oscarospina profile pic Artist

Thank you everyone

No account?
Join Us

Popular printed designs