What's brown and sticky?

Design by FHoffman

What's brown and sticky? by FHoffman on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.07 Avg Score
  • 574 scores

29 Comments

FHoffman
FHoffman profile pic Artist

Poopsicle! Never had so much fun doing a design before

Adam Lawless

Hahaha ..... Lagging to the max!!!! Crazy dude!!! Lovit!!!

fathi

LOL

jmeaspls

oh goodness

AndreeDesign

It isn't very often that a tshirt changes my life but now I will never look at a popsicle the same way again :)

celandinestern

aw man he's gonna feel so much better once that thing is out :))))

ellygeh

AHAHHAH Aaaww Gawd this is so good ité bad! Or so bad it's good? I don't know but I need to give you a $5!

skindapple

jaja, gross but gooood!

d3d

cripes, that's horrible. made me laugh though. i know just who i'd buy this for.

tamaow

Hahaa... $5

bandy
1 design submitted - Score now!

hahahha..i feel sorry for that guy!

MEKAZOO

wahahaha distrurbing and funny!

topspin424

Just bad. And gross. The only time I would EVER wear this shirt is if I lost a bet. 1/5

FHoffman
FHoffman profile pic Artist

Thank you topspin :) I was hoping this would either be record breakingly bad, or ridiculously good. I wish you could have gone 0 out of 5, but I guess I can accept a generous 1 ta!

Travegan

haha I can never look at a popsicle the same again. Nice work!

briancook

oh boy...

Letter_Q

Awwwww sssssshit!

FHoffman
FHoffman profile pic Artist

cheers!

Boy_Tinta

very funny! High $5!

triagus

LOL $5

No account?

Popular printed designs