What did I ever do to you?

Design by dschwen

108 Comments

dschwen
dschwen profile pic Artist

Well, I guess we ran out of countries to bomb.
Now we're doing it to the moon :)

Hope you enjoy this one.
:::
D

biotwist
biotwist profile pic Alumni

ultra lolz

B 7
B 7 profile pic Alumni

hahahahaha realol $$5

Bio-bot 9000
Bio-bot 9000 profile pic Alumni

haha, so aweseom!

dschwen
dschwen profile pic Artist

hey, it's up for scoring :)
thx everyone!

Krimson
Krimson profile pic Alumni

:(

boostr29
boostr29 profile pic Alumni

hahaha! :) $

[+duracell-]

waaaahahahhaha
i love it

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx! :)

NiNTH WHEEL
NiNTH WHEEL profile pic Alumni

Very nice!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

yes! yes! 5$

Resistance
Resistance profile pic Alumni

haahahahahahah

roadkill3d
roadkill3d profile pic Alumni

murraymullet on Oct 13 '09
quick thinking there! haha

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
1 design submitted - Score Now!

roadkill3d on Oct 13 '09 murraymullet on Oct 13 '09
quick thinking there! haha
$$$$

Kim Mak
Kim Mak profile pic Alumni

Seriously cute! I love it $5

dschwen
dschwen profile pic Artist

Thx everyone!! :) :)

B 7
B 7 profile pic Alumni

PRIIINT!!

jerryisgreen

YES!
B 7 on Oct 14 '09
PRIIINT!!

$$$$$$$$$
$$$$$$

pkjelland

rockstar! $$$$$

SteveOramA
SteveOramA profile pic Alumni
6 designs submitted - Score now!

nice and simple and current.

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx y'all! :)

The Paper Crane
The Paper Crane profile pic Alumni

$o $weet!
Emotional black mail gets you a 5

jamesf
jamesf profile pic Alumni

nice

TheInfamousBaka
TheInfamousBaka profile pic Alumni

Poor lil' guy! :D Love it!

dschwen
dschwen profile pic Artist

wow, thanks for all the great comments, pretty excited about this one!
:) :)

Ste7en
Ste7en profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

The moon deserves it. 0.



5.

bengineer
bengineer profile pic Alumni

really cool, a little topical but still great! ;)

dschwen
dschwen profile pic Artist

FixelPish: LOL, very true!

Thanks all!

anwarrafiee
anwarrafiee profile pic Alumni

great idea!(:

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx everyone, 5 more days!
:)

BubuSam
BubuSam profile pic Alumni

Em! Aweawesome

B 7
B 7 profile pic Alumni

i just can't stop laughing at this

dschwen
dschwen profile pic Artist

Laughing is good for you = this shirt promotes good health ;)

ndikol
ndikol profile pic Alumni

cool!

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx :) :)

Laser Bread
Laser Bread profile pic Alumni

great work man, a sure print!!! 5

evan3
evan3 profile pic Alumni

um 5!

Gem1969

Cool idea!

jerryisgreen

Laser Bread on Oct 15 '09
great work man, a sure print!!! 5

agreed with LB!

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx!!
:)

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

Haha awesome. Although I'm not sure why we'd bomb the moon ;)

dschwen
dschwen profile pic Artist

tikimasters, I agree. I guess they were searching for water...and from the tears he made, apparently they found it ;)

4 more days! :)

b4refo0tmu5ic

This is the saddest space object since Pluto was denounced as a planet.

nikolina100

awwww, poor wittle moon. so cute!

ISABOA
ISABOA profile pic Alumni

HAHA

Awesome

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx y'all :) :)

SuperRyan
SuperRyan profile pic Alumni

awesome!

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx! 3 more days :)

rbthatcher
rbthatcher profile pic Alumni

Poor little guy!

dschwen
dschwen profile pic Artist

2 more days! :)

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

Haha, a timely design, very cool!

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx everyone!! 1 more day :)

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx :) I'll let you know fo sure!

lily1029

definitely a nice current design, good luck!

Montro
Montro profile pic Alumni

aww haha

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx!

bhoomika

awww !

$5

briancook
briancook profile pic Alumni

Awesome!!!!

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx everyone :D

jerryisgreen

can't WAIT to see how this scores! print dschwen!!!!

Outlaw01

awesomes

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx everyone, final minutes!!

CazKing
CazKing profile pic Alumni

thats cool!

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx all...that's a decent score, fingers crossed :)

B 7
B 7 profile pic Alumni

Boo! should've been higher. Still could print though
hopes

digsy
digsy profile pic Alumni

def should have been higher, decent enough at any rate and the good comments should help you out!

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx guys :D

jerryisgreen

B 7 on Oct 21 '09
Boo! should've been higher. Still could print though
hopes


I agree, VERY hopeful!

RicoMambo
RicoMambo profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

Yes, it is "little" low, but 108 posts is a good (great) guarantee f0r threadless staff:)
Good luck

dschwen
dschwen profile pic Artist

thx jerry and rico!

dschwen
dschwen profile pic Artist

Thx! :D

Bio-bot 9000
Bio-bot 9000 profile pic Alumni

"Do i gotta get water from the moon?
Is that what I gotta do?
To make you print this, make you print this?"

They found water by the way!

dschwen
dschwen profile pic Artist

Haha, yeah I heard that on the news!
Which makes the moon tears even more relevant ;)

B 7
B 7 profile pic Alumni

PLEEEEEEASE PRINT THIS THREADLESS

dschwen
dschwen profile pic Artist

Thanks man! :D

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

davvviiidddddd! congrats, you! :D

murraymullet
murraymullet profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

Number 2 of many!!! Congrats dude!!!

dschwen
dschwen profile pic Artist

:)

davidfromdallas
davidfromdallas profile pic Alumni

Wow. Wow. Congrats (2 times)!

B 7
B 7 profile pic Alumni

YEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!
Congrats times a zillion dude!!!!!!
I can't wait to wear this and wet myself laughing every time I look at it:D!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
1 design submitted - Score Now!

congrats dude!!!!

dschwen
dschwen profile pic Artist

Thanks guys!!

bengineer
bengineer profile pic Alumni

congrats david! really happy for ya :)

Ivantobealone
Ivantobealone profile pic Alumni

Congrats!!!! I was devastated when this finished scoring, so happy justice was served!

Kookaberry
Kookaberry profile pic Alumni

sooo awesome!

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

hooray! congrats, david!

thedeetzes
thedeetzes profile pic Alumni

How do you guys know this is going to print? Am i missing something?

thedeetzes
thedeetzes profile pic Alumni

Seriously....can anyone tell me?

ndstillie
ndstillie profile pic Alumni

congrats!!

the designs are put up in the retail stores in chicago before they are put up online

thedeetzes
thedeetzes profile pic Alumni

so you guys have been to the store?

dschwen
dschwen profile pic Artist

thanks guys! :D

ounom
ounom profile pic Alumni

Congrats duud! ;)

bhoomika

oh yay! Congrats.. one of my favorite designs.

dschwen
dschwen profile pic Artist

Thanks guys! :D

agrimony
agrimony profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

yeah awesome print without a high score! :)

dschwen
dschwen profile pic Artist

Thanks! :D

ben chen
ben chen profile pic Alumni

congrats!

makatha

congrats!

No account?

Popular printed designs