Whale Paste

Design by davidfromdallas

Whale Paste by davidfromdallas on Threadless
3.30 Avg Score
0% Funded
903 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.30 Avg Score
  • 903 scores

130 Comments

Skate_e1

Awesome!

vo maria
vo maria profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

clever and simple! 5$$!

DustinTaylor
DustinTaylor profile pic Alumni

This one was fun to do.

mirisch

Aw, so cute! 5$

Haragos
Haragos profile pic Alumni

YES!

Wharton
Wharton profile pic Alumni

Cute stuff!

soloyo
soloyo profile pic Alumni

Ocean Fresh

umbrelladude

yep. one of the cleverest i've seen in the comp.

DaJordo

Love it!!

khavall

lol

RicoMambo
RicoMambo profile pic Alumni

5$

BeanePod
BeanePod profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

It....is the most beautiful thing I have ever seen.

Dramatic pause $5

PicklePicker

I want this. Now. I want it. Print it! 5$! =)

Brows

Lovely

boom67

awww

FHoffman_1
FHoffman_1 profile pic Alumni

great for that fishy flavour that girls go wild for

senortophat

do you have to rinse with sea water after brushing?

$5

scadgonzalez

Beats Crest every time! Love it!

L-M-N-O-P
L-M-N-O-P profile pic Alumni

So damn smart, Ishmael.

kooky love
kooky love profile pic Alumni

GREAT $5

celandinestern
celandinestern profile pic Alumni

ahahahah surely this wins!!!!! love it!!

TempleTaylor

Very cute, indeed. $5

nintechno
nintechno profile pic Alumni

total win $5

ben chen
ben chen profile pic Alumni

so good

Boiled fly
Boiled fly profile pic Alumni

haha sweeeet 5

dacat
dacat profile pic Alumni

Perfect $5

reags
reags profile pic Alumni

a hit outta the ballpark for 'clever'!

BubuSam
BubuSam profile pic Alumni

Yes winner $5

Calvin Wu
Calvin Wu profile pic Alumni

nice

eQuivalent
eQuivalent profile pic Alumni

brilliant

badbasilisk
badbasilisk profile pic Alumni

haha - great

dudeowl
dudeowl profile pic Alumni

clever!

opippi
opippi profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

$WEET!!!

barzaly

5!

bluckyou

It's good.

Shadyjibes
Shadyjibes profile pic Alumni

this is sooooo clever!! a sure print!!

YaaH
YaaH profile pic Alumni

◠‿◠✿

goliath72
goliath72 profile pic Alumni

very cool!

kalmansor

Oh my goodness, this is clever and adorable. $5

bandy

hahaha..Nice!

vo_one

Cool!

cpilli

Whale done?

Montro
Montro profile pic Alumni

this wins.

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

haha, such a surprise from super close up.

littlestar cindy

Awesome! Awesome! i want it !!!!! ~~~ $5 :D :D :D

messing

$5

yivviepants

Fun. :) $5.

Can you swing by one of mine?

robic

very nice idea :)

Lapetitemtx

I love it, so clever and so nice

chewwaka

Nice work Can you swing by my design? Thanks

cojocar

Cooooool!

cartooner
cartooner profile pic Alumni

Two words (5 dollar signs):

Simply awesome!! 5$$$$$

kimkong1014
kimkong1014 profile pic Alumni

cute........

EN AJUSTES

Top notch concept, neatly executed. Just excellent.

Pigologist

simply cute 5 (^@@^)

pearly123

Kool!!! 5 please do check my designs :)

fathi
fathi profile pic Alumni

$5

biticol
biticol profile pic Alumni

awesome, love it!

opifan64
opifan64 profile pic Alumni

love this! such an appealing execution.

halfgotten
halfgotten profile pic Alumni

some simple design

ndikol
ndikol profile pic Alumni

$5

nausigeo

really cute! 5

pyl

Awesome !!

samazingX3

Yesyesyesyesyes! Please! I would wear this shirt all the time! 5 for sure!

Raulio
Raulio profile pic Alumni

Awesome!

Im_Luis

hahah excellent!

cosybubble

ha ha... i don't even know why but i LOVE this :)

Travegan

so simple - so clever. Cute!

spacesick
spacesick profile pic Alumni

ha! nice

dkoletsis

crazy idea !

nes-k
nes-k profile pic Alumni

Great idea !

Devonaire

wow nine one

silverqe
silverqe profile pic Alumni

Cute and clever

No account?
Join Us

Popular printed designs