Vegan Zombie

Design by dennisculver

Vegan Zombie by dennisculver on Threadless
2.98 Avg Score
0% Funded
1383 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.98 Avg Score
  • 1383 scores

74 Comments

Laser Bread
Laser Bread profile pic Alumni

hahahahahahahaha nice!

heykimby

I thought you made a super typo for a second, and then laughed.

Gar0
Gar0 profile pic Alumni

great illo.

13strong

I think it would need to be bigger on the shirt, maybe shifted down and left and enlarged, but otherwise it's a fun, well-done image.

3

aled
aled profile pic Alumni

This is nicely done - although I'd like to see more symmetry in the layout - perhaps even a hand-drawn text. Also - it's useless saying that this was on myspace a month earlier. It's usually down to who puts an idea in the public domain first - and even then, people constantly think up identical concepts independently of each other.

aled
aled profile pic Alumni

Oh, Hai Ray.

esskay

$5

Dear Threadless,
gimme dat dere teeshirt!
tanks.

radikalgirl

hehehehee!!!.....$5

hippiekasey
hippiekasey profile pic Alumni

pretty dang awesome!

dennisculver
dennisculver profile pic Artist

Sorry internet, no fight here. Ray and I worked it out and possibly we were separated at birth.

mmmdonuts

this is HIGHlarious

Monkey X
Monkey X profile pic Alumni

nifty

mmmdonuts

and yes i agree... GRAAAAAAAINS

Monkey X
Monkey X profile pic Alumni

Whatchu talkin' about? Shopping is dead easy.
Printing a poster from a 72dpi image isn't as badass as you think it is.

dennisculver
dennisculver profile pic Artist

You gotta vote, Dave Parker!

dennisculver
dennisculver profile pic Artist

Thanks for all the kinds words and feedback so far!

r.o.b.o.t.i.c.octopus
r.o.b.o.t.i.c.octopus profile pic Alumni

yes alas i agree about the text...VEGAN ZOMBIE would be understandable if he simply said GRAINS...really great colours and line work....i'll give this a $4

jeffsj

I love this shirt! I wouldn't change a thing! Removing that text would kill the whole "Monster Movie" vibe he's got going there.

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

Hmmm, it was done before by Mr. Awesome Zombie Sketcher himself. But he's okay with it and it's clearly in a different vein and style. Hmmm again. I can't stand the vegan lifestyle yet i think this is very very funny. Hmm the third time. The amount of new people coming on here to vote is kinda crazy, but still, I'm gonna go with a solid 4 on this one when all's moaned and done.

Ste7en
Ste7en profile pic Alumni

yeah, was done before Ray's, and probably before that too...

dennisculver
dennisculver profile pic Artist

I just google blog searched it and it got a lot of coverage! Thanks for pointing that out, Anonymoose.

sadiya

graaainnss lol
im not into zombies but i laughed when i saw this.. nice

bluelove

PRINT IT!!! Me wanty...

morozinka1

I'd buy this! great job man!

sleepinghouse

killer! as a vegan i want this. does anybody know if this got printed? or where i can vote to get it reprinted?

No account?
Join Us

Popular printed designs