U.R.A.S.P.

Design by ounom

U.R.A.S.P. by ounom on Threadless
2.99 Avg Score
0% Funded
568 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.99 Avg Score
  • 568 scores

54 Comments

ounom
ounom profile pic Artist

A revolution (from the Latin revolutio, "a turn around") is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.

(WIKI...)

Thanks for your time!! ;)

ounom
ounom profile pic Artist

It´s early up! Thanks!

timizy01

like i

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

This design ROCKS! (pun intended!)

RicoMambo
RicoMambo profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

Yes, I like it very much!!! Very very much:)

EricDiaz

haha!

boostr29
boostr29 profile pic Alumni

nice! $5

Haeil

This is the fourth rock/paper/scissors design I've seen this week! Is this some kind of "loves" contest? Great concept btw, I'd love to wear it!

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

Hehe nicely done.

Jemae
Jemae profile pic Alumni

haha! tahts cool man! must five! :))

ounom
ounom profile pic Artist

I really appreciate your comments and votes! Thanks again!

B 7
B 7 profile pic Alumni

fantastic idea- very funny and done well!

Santo76
Santo76 profile pic Alumni

yes! go URASP go!!!!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

Why do you hate scissors and paper so much man? I guess all those scissor injuries and papercuts as a chid really scarred you psychically and mentally for life! Nice way to subvert the fist image tho!

ndikol
ndikol profile pic Alumni

wow cool :D

ounom
ounom profile pic Artist

Thanks so much!!

jayrawz
jayrawz profile pic Alumni

lol $5.. i want this shirt

dschwen
dschwen profile pic Alumni

Sweet!

ounom
ounom profile pic Artist

Thanks Guys!! II more days!! ;)

biotwist
biotwist profile pic Alumni

awesome

tangleddreams

Love the double meaning of the fist image, very original!

tangleddreams

Oh, and just because others have commented on it, I had no problem reading the text, most circular seal-type images have the text going from bottom to bottom that way.

Gem1969

Cool idea... like the stress look.

sjem

Oh yes this is very clever ! Great work.

ounom
ounom profile pic Artist

Thanks guys!! ;)

ounom
ounom profile pic Artist

Nice score!! THANKS!! :)

ounom
ounom profile pic Artist

^YEah!

Crushem

Oh snap! Very cool design. Gutted I missed out on voting. Not a bad score though, hopefully a print! :)

ounom
ounom profile pic Artist

Thanks! ;)

ounom
ounom profile pic Artist

Thanks! ;)

No account?

Popular printed designs