To Ketch a Predator

Design by walmazan

To Ketch a Predator by walmazan on Threadless
2.75 Avg Score
0% Funded
580 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.75 Avg Score
  • 580 scores

58 Comments

walmazan
walmazan profile pic Artist

Hello guys, I hope you enjoy this sub for the challenge "less is more"

4 colors

Special thanks to supertrooper74 for the title, you rock!

mmm, I like fresh vegetables!

kath.borup

Haha thats awesome!!!

Mosquito88

wow this went up fast! cool!

ounom
ounom profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

Haha! Niice! ;)

anwarrafiee
anwarrafiee profile pic Alumni

YEAH WALMAZAN is BACK!!!
yahooooo!

PBOt

HAHA! love the expressions. Nice!

JadenKale

nice job, walmazan, with the tomatoes' expressions :)

Ian-S
Ian-S profile pic Alumni

Nice!

ben chen
ben chen profile pic Alumni

nice

Skap 1er

yeah, your style is great...but the reference is kinda fucked up

Santo76
Santo76 profile pic Alumni

hahah! cute guys!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

great! 5$

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

very cool!

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

HAHAHA. Wow. This is the greatest tomato shirt ever. The expressions on everyone's faces are priceless. Unfortunately the reference to such real life incidents is kinda creepy lol. Though, the predator's moustache really got me with this one LOL

supertrooper74
supertrooper74 profile pic Alumni

Well, obviously I have to give it a 5$.

SuperRyan
SuperRyan profile pic Alumni

Great title, nice style!

myteemo
myteemo profile pic Alumni

haha...so cute!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

Skap 1er on May 12 '09
yeah, your style is great...but the reference is kinda fucked up


I kinda agree here, I'm not really into the idea displayed here, call me stuck up or something, but i'm lovin the characters as usual from mr walmazan!

chippos
chippos profile pic Alumni

haha no dejes de enviar diseƱos!!! $$$$$

huffy

he's a ladies man.

evan3
evan3 profile pic Alumni

it would be hard to know this is to catch a predator without the title when i just look at it
ya know..?
4

buko
buko profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

Awesome! 5$

KDLIG
KDLIG profile pic Alumni

nyahahahaha!nice!

D-maker
D-maker profile pic Alumni

Hey ....nice!

BubuSam
BubuSam profile pic Alumni

Oh my! So cute! Love it $$

phillydesigner
phillydesigner profile pic Alumni

this is sooooooo awesome.....

dannodepf

I keep forgetting to mention, your other tomato shirt gets at least 5 comments a day from strangers every time I wear it...

No account?
Join Us

Popular printed designs