The two sides of Scott Howard

Design by Leroy_Hornblower

The two sides of Scott Howard by Leroy_Hornblower on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.97 Avg Score
  • 539 scores

73 Comments

skindapple

jajaja, super fun!

NCowick

lol, so great $5

pd23

genius

great style

one of the best subs

YaaH

◠‿◠✿

messing

Nice work!

celandinestern

awwwww adowable!! I'd wear him!!

okik

great

Kalio

Haha ! Great !

Kalio

$5

a wild thing

haha, yes! so clever&cute!

Anishaxx1

Hahaha Teenwolf!!!! Yeah! Really cute!

jaypaulo

Super!!

martasan

hehehehehe love your style

Manz76

great hoodie sub! Cute character illustration.

windmile

Awesome!!!:)5$

Tonus

On fire!

thechild

great style, great concept 5

Ian Leino

Hahaha, fun idea and PERFECT for this contest!

DavidBS

win

expo

lol

stayteoftheart

Brilliant idea, awesome illustration. Even as a t-shirt this would be great! $5!!!!!

alicesu

Awesome! $5!

Farnell

winner

santiagosancha

maybe i dont like the characters but i love the idea

cARtOoNer

sooo fantastic!

triagus

$5

n0192

❤ love it 5 $

D-maker

Great work. looks nice.

FRICKINAWESOME
4 designs submitted - Score now!

i NEED this shirt before I go to my next high school boxing match!!!!!

So much fun.

i.e.a.

:D yeeeees! I want this.

No account?

Popular printed designs