The Shape of Crime

Design by WanderingBert

The Shape of Crime by WanderingBert on Threadless
3.04 Avg Score
0% Funded
782 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.04 Avg Score
  • 782 scores

65 Comments

WanderingBert
WanderingBert profile pic Artist

We all thought Pac-man was the good guy, and the ghosts were bad. We we wrong.

chaopi

haha! cute!

ben chen
ben chen profile pic Alumni

funny

xiaobaosg
xiaobaosg profile pic Alumni

Haaaa!

Eddy_cz

yes :D funny!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

hehe, nice reversal here.

But why are the cop's eyes both on the same side? This is messing with my brainmind!

Mishan D

nice ;o)

EN AJUSTES

Clever and fun!

WEAREYAWN

haha, fun!

Boycey

Cooooooool

almozline
almozline profile pic Alumni

Sweet :)

YaaH
YaaH profile pic Alumni

soloyo
soloyo profile pic Alumni

LOL

Kim Mak
Kim Mak profile pic Alumni

excellent :)

ANCU

LOL!!!! :D

noprotein

I love that with the transparency it almost looks as if he's being eaten again.

rompetelcuero
rompetelcuero profile pic Alumni

hahahaha Wonderful!

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

Really clever concept and a cool style!

childmirror

hahah!!!!...Sooo cccoollll!!!!.....$5

Akaka
Akaka profile pic Alumni

:D

dzeri29
dzeri29 profile pic Alumni

I dig it man!

yeohgh
yeohgh profile pic Alumni

HAAAAAAAAAAA!!! yeah!!!!! PRINT

BubuSam
BubuSam profile pic Alumni

Hahahaha!!! Brilliant idea

jalisha

I know who did it! lol Very cool design, i love it! =)

Elaine__

hahaha very funny!

skitchman

fun concept!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sassatattoo

so clever and funny! 5ved

carvas
carvas profile pic Alumni

really cool!

dampa
dampa profile pic Alumni

NICE CONCEPT:)

ndikol
ndikol profile pic Alumni

hahahahahahaha $5

No account?
Join Us

Popular printed designs