The Perfect Dive

Design by brentendo

3.29 Avg Score
0% Funded
665 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.29 Avg Score
  • 665 scores

110 Comments

brentendo
brentendo profile pic Artist

This is a design collaboration between Brentendo and Mosquito88! Sorry about the low quality, for higher resolutions please follow the links :)
Hi-res:
black
blue
placement

Thanks!

Ivantobealone
Ivantobealone profile pic Alumni

Great looking shirt, fantastic placement!

SuperRyan
SuperRyan profile pic Alumni

fun fact: I was actually the model for the guy on the couch

SuperRyan
SuperRyan profile pic Alumni

really fun concept and nicely done!

evan3
evan3 profile pic Alumni

def 5

Montro
Montro profile pic Alumni

hahah hilarious

mgill52

yes! Yes! YES!

bellgrape

Hahaha, nice concept. 5$

ben chen
ben chen profile pic Alumni

hahaha love

Delrondu

hahahaha

great job! i prefer the navy speedos. $5

sarwaharr

hahahaha! nice landing

[+duracell-]

hopefully this guy has a digital converter box
neat idea nonetheless

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

Anytime fatheed compliments a design that means it has to be good. I don't see it often haha. This is an awesome design. It's simple yet effective. This is a classic Threadless style tee. I'll say that this has a good chance of printing! Great job you two :)

Mosquito88

Wow fantastic response already! You might have figured out already, but 'black' has to be 'dark grey'

jamesf
jamesf profile pic Alumni

lovely work

fat1

Cool! 5!

Maltzmania
Maltzmania profile pic Alumni

great!

brentendo
brentendo profile pic Artist

Thanks everyone!

Krimson
Krimson profile pic Alumni

Couch Diving is fun. This is well done, way to go bren.

staffell
staffell profile pic Alumni

lol

chanonista

haha, this is awesome. i love it.

EricDiaz

nice collab you two!!

brentendo
brentendo profile pic Artist

wow really wasn't expecting this good a reception! Thanks guys :)

Kim456

very clever

kashlen

ahaha very cool!!!

anwarrafiee
anwarrafiee profile pic Alumni

WINNER!!!!

Jemppa

Cool!

misakaji

very creative! esp. the placement :) love it!

Spam69

This is pretty damn special.

Spam69

WTF? Who calls themselves Mind Rape?

Mosquito88

Thanks to all of you! :D

joe quakze

hahahaha this is really Coool!!!! Great concept!! ^^

Resistance
Resistance profile pic Alumni

so funny! great presentation! congrats on all the comments!!

staffell
staffell profile pic Alumni

good luck!!

pochettejuliano

Haha nice work guys that is so full of win!

bhoomika

haha! $5

garciagirl

So much fun! Great job guys!

bafocomics

I lol for real seeing this one here.

i hope it gets printed.

Braniel

Great job guys! 5$

SteveOramA
SteveOramA profile pic Alumni

simple and genius.
on navy!
i like how i had to scroll down and then bam! instant funny.

tiffa34

LOL this is awesome

PBOt

haha! cool!!

Kalio

:D

brentendo
brentendo profile pic Artist

Thanks for all the support everyone :)

lily1029

This definitely expresses what I wish I could be doing now instead of heading off to work. This would be a great shirt for lounging around in on the weekends! Good luck!

Santo76
Santo76 profile pic Alumni

hahah! awesome dive dudes!!!

Resistance
Resistance profile pic Alumni

tons of comments for the win!!!!!!!!!!!

Ivantobealone
Ivantobealone profile pic Alumni

Great score! Congrats!

Mosquito88

great score indeed! thanks everybody for voting and commenting!

Krakaboom
Krakaboom profile pic Alumni

Excellent score! Nice one boys!

brentendo
brentendo profile pic Artist

thanks for all the support everyone! stoked with that score :)

Braniel

Great job guys! :) killer score!

yeohgh
yeohgh profile pic Alumni

This definitely a great PRINT!!! PRINT THIS plsss!!!!!! Congrats for the great score too!!! keep it up!!!

Mosquito88

thnx!

and I agree ;)

Dr MonA

:D

brentendo
brentendo profile pic Artist

thanks for the love guys :) still hoping its not too late for this one!

EN AJUSTES

I'll throw in a late 5! (I wasn't around when this was) Great job!

Mosquito88

thanks for the support :)

jpiatt
jpiatt profile pic Alumni

...why wasn't this printed? wtf

brentendo
brentendo profile pic Artist

I know :( I guess they never picked up on it

jpiatt
jpiatt profile pic Alumni

This is a great example of why I don't sub here anymore.

chippos
chippos profile pic Alumni

whats going on! PRINT THIS I MEAN NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mosquito88

printprintprint

heymikel

nice !!

No account?
Join Us

Popular printed designs