The Engagement of the Ring

Design by jodabaum

The Engagement of the Ring by jodabaum on Threadless
3.03 Avg Score
0% Funded
721 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.03 Avg Score
  • 721 scores

89 Comments

jodabaum
jodabaum profile pic Artist
6 designs submitted - Score now!

"The Engagement of the Ring" Collaboration with my brother Steven Baum (hexzero)

To see the process please visit my blog.

:)

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
3 designs submitted - Score now!

hilarious connection

ben chen
ben chen profile pic Alumni

fun~~!!

CazKing
CazKing profile pic Alumni

cool!

staffell
staffell profile pic Alumni

I wish this didn't have the ring in an engagment box though, it kinda ruins the concept a little bit. Gollum should just be holding it

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

alexmdc on Jun 25 '10 hilarious connection

Really nice illo as well. An all-around pop culture reference good time.

YaaH
YaaH profile pic Alumni

5

jayveezed

Great idea, well drawn and coloured, what's not to like! $5

dschwen
dschwen profile pic Alumni

Amazing concept! Pure genius. $5

jodabaum
jodabaum profile pic Artist
6 designs submitted - Score now!

Its up!!!

Thanks everyone!

Musarter
Musarter profile pic Alumni

Super concept and cool illustration.

Naolito
Naolito profile pic Alumni

Finally i can give this a BIG 5$$!! PRINT!

joaolauro
joaolauro profile pic Alumni

that's amazing! hahaha

addu

lol

zapon
zapon profile pic Alumni

hahaha cool

bengineer
bengineer profile pic Alumni

hahaha, so genius! $5

celandinestern
celandinestern profile pic Alumni

so insane and twisty. and brilliant.

jodabaum
jodabaum profile pic Artist
6 designs submitted - Score now!

"7 days..." left to vote!

soloyo
soloyo profile pic Alumni

Great way to mix those two movies into one! 5$

EN AJUSTES

Great mash up, sweet style!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

5$

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

lol good one you two!

Zakulele

thi is awesome $55!!

Lishoffs

hahahahahaha!! awesome!

makatha

very nnice $5

GRANDR
GRANDR profile pic Alumni

Haha cool!!!5$

Boycey

ha ha great!

kiiarella

loved the concept, loved the work!

Skap 1er

hilarious! well done

Winck

nice.

A92Crew

funnie mucho~

B4ttleCat

Very cool!

jodabaum
jodabaum profile pic Artist
6 designs submitted - Score now!

5 days......

thanks for all the comments everyone!!

wullagaru
wullagaru profile pic Alumni

very nice

j u l i a

this is awesome!! 5!!!

dannodepf

this is clever!

artulo

great mash-up! 5

yetitutu

this is soooo funny!!!!5$

Recycledwax
Recycledwax profile pic Alumni

mouhahhahaha!

jodabaum
jodabaum profile pic Artist
6 designs submitted - Score now!

Thanks you all!

4 days.....

xLisax

that is damn funny! but 'the ring' scared the crap outta me, so i probably wouldn't be able to keep it in my room, in fear that she will come out of the shirt and get me!! but i super dooper love this!! $5

brayn drain

hahaha funny idea

killer_meowmeow

hahahaha!!! brilliant!!!! love it! $5

jodabaum
jodabaum profile pic Artist
6 designs submitted - Score now!

Thanks! :)

3 days.....

sustici

hahaha great!

mezo
mezo profile pic Alumni

Oh, I see what you did there.

Haragos
Haragos profile pic Alumni

Greatness!

Stile

I see what you did there. Pulling out the old double pop-cul reference! I digs!

mark722
mark722 profile pic Alumni

haha, good job!

Resistance
Resistance profile pic Alumni

this is great

wiretop

this is just flat good 5

jodabaum
jodabaum profile pic Artist
6 designs submitted - Score now!

thanks everyone

1 day.....

Cornflake

Awesome $5

Cornflake

Awesome $5

jodabaum
jodabaum profile pic Artist
6 designs submitted - Score now!

Thanks for the score you guys!

HorsefaceDee
HorsefaceDee profile pic Alumni

ahhhaaaaaa funny stuff

mangobajito
mangobajito profile pic Alumni

nice score!! :)

jodabaum
jodabaum profile pic Artist
6 designs submitted - Score now!

my first two 3+ designs have printed!

keeping fingers crossed for my 3rd!!!

No account?
Join Us

Popular printed designs