sups buttface

Design by ginetteginette

sups buttface by ginetteginette on Threadless
2.08 Avg Score
0% Funded
835 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.08 Avg Score
  • 835 scores

109 Comments

ginetteginette
ginetteginette profile pic Artist

B nice to stumps and they'll B nice 2 U

courtney pie

RADNESS

lol @ the invisible on Dec 31 '69 post above

westicles

Totally awesome.

Kim Mak
Kim Mak profile pic Alumni

Way cool.

bcrider

Holy amazing shading, Batman! This looks great! I love all the twisty, forky branches.

$5

ArTrOcItY
ArTrOcItY profile pic Alumni

Great,one of your best in my opinion!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
2 designs submitted - Score now!

I agree one of your best, it gives you a strange arousal hahaha $$$

retrovirusaurus

This style falls under some ism's in art that I don't know about. Weirdly crazy, and "pervyly" fascinating. Especially the derriere morph.

Reminds me of John Kricfalusi.

OlliRudi
OlliRudi profile pic Alumni

omg, i want to ()I() it!

belekas

I want this
$5

Dexter Spandex

reminds me of the moomins, but with a pleasing sexual undercurrent.

RicoMambo
RicoMambo profile pic Alumni

underground comic style, I like it. 5

Santo76
Santo76 profile pic Alumni

this is totally weird, but in an awesome way!!!

Kim456

fantastically strange!

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

I WOULD BUY THIS INSTANTLY! $$5

Resistance
Resistance profile pic Alumni

GAH!!! whew... okay, this is pretty cool :)

kashlen

The idea of wearing this in public scares me a little...lol.

CazKing
CazKing profile pic Alumni

what drugs are you on girl!
Amazing style - a bit too phallic (spelling?) for me but great work.

buko
buko profile pic Alumni

so great! 5$$$

yeohgh
yeohgh profile pic Alumni

WOWOOWWWWWW

fouad

PERFECT

beesneak
beesneak profile pic Alumni

I'm 5'ing this for the skills alone.

briancook
briancook profile pic Alumni

Always love your stuff - but I couldn't wear this one around on a shirt :( Still great!

ben chen
ben chen profile pic Alumni

wooooo awesome~~~!!

esskayeesee
esskayeesee profile pic Alumni

This is great. You're like a pioneer or something.

pony23

love this!!

zackOlantern
zackOlantern profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

I would love to see how many uptight people I could offend by wearing this shirt...shine on you crazy diamond! $5

Skap 1er

omg, it's back...with shading. I know it's not the same but very similar to one of your very early ones (remeber, when nobody really sweated you) which i LOVED. I looked for it to reference the name but it seems like you deleted it. Forest green background, pink lady/bear-butt-pussy thingy, kid model...anyway loved that and love this you dendrophiliac you. $fizive$

SuperRyan
SuperRyan profile pic Alumni

schexxxy

band-it
band-it profile pic Alumni

o yea!

badbasilisk
badbasilisk profile pic Alumni

HAHAHA - P R I N T T H A T!!!!

Gar0
Gar0 profile pic Alumni

5$

ginetteginette
ginetteginette profile pic Artist

because it's about foreplay. duh

B 7
B 7 profile pic Alumni

:)!!!!!!!!!!

Krimson
Krimson profile pic Alumni

Undeniably Awesome.

sustici

I want this!
$5

swimmom

kinky and naive at the same time! Super sweet!

Jemae
Jemae profile pic Alumni

lol! :)))

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

I want this shirt to rape me.

5$

jimmytan
jimmytan profile pic Alumni

wow!!! $5

TangYauHoong
TangYauHoong profile pic Alumni

so weird so cool!!

JadenKale

FRICKINAWESOME on Jul 03 '09
I want this shirt to rape me.

5$

And then some... :)

I love it.

zeropluslessthan

It's like the emperor's new clothes in here.

nonolarson
nonolarson profile pic Alumni

I love the idea of stumps being nice to me. $5

randyotter3000
randyotter3000 profile pic Alumni

this is so slutty how can it not print lol

psyraccoon

hahaha oh wow. That's... wow :)

Laser Bread
Laser Bread profile pic Alumni

and it looks butt-tastic on the shirt! 5

AdderXYU

I love how this has so much innocent sexuality in it. Which, combined with how much blatant sexuality is also in it, makes this one of the most wonderfully dirty things ever.

PBOt

WOW! urm, i'm speechless! love the illo in sooo many ways!

briancook
briancook profile pic Alumni

needs moar Mucha.

ginetteginette
ginetteginette profile pic Artist

18 year old chicks never understand me.

garciagirl

Haha! Oh ginette, you never let me down!
:)

Montro
Montro profile pic Alumni

I loooove her backwards feet!

Stoma

Last week I thought this was great. Now I am shocked and dismayed.
Or was it the other way around?

mezo
mezo profile pic Alumni

Intelligent use of woodies.

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

Great illustration, love the pencil-technique!

Krimson
Krimson profile pic Alumni

Underscore, stupid people afraid of bear-face-vagina's.

ginetteginette
ginetteginette profile pic Artist

haha. i actually was not expecting to hit 2.0

jmeaspls
jmeaspls profile pic Alumni

should have scored higher

Ryder
Ryder profile pic Alumni

as indiana jones would have said "THIS BELONGS IN A MUSEUM!"

campkatie
campkatie profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

robbed. i want this on me

No account?
Join Us

Popular printed designs