Super Cone

Design by finkenstein

Super Cone by finkenstein on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.69 Avg Score
  • 813 scores

50 Comments

finkenstein
finkenstein profile pic Artist

Summer is almost here!
It's a bird, it's a plane, it's time for ice cream!

EricDiaz

haha, nice!

westicles

Holy crap!! $5

Mr-R

cool!

chelly

delicious

KartuneHustla

OMG YES, 5 although the print should be a bit bigger on the shirt, 5 nonetheless... I LUV ICECREAM

Robynsen

finkenROCK

Lovin on the cherry biceps!

finkenstein
finkenstein profile pic Artist

Thanks guys! :D

FRICKINAWESOME
2 designs submitted - Score now!

hehehe, the details are super heroic and the fudge cape is a great touch.

Hurricane Hippo

There's a lot of good in this. 5$

evan3

this is wonderful on soo many levels
5!

boostr29

bwahahaha....that made me laugh...awesome character. $5

Santo76

hahaha! lovely character!

thepants

this is hilarious!

Tikimasters

hahaha this is sweet (not in the cutesy way) lol

herky

super cool!! $$5

garciagirl

He is toooo effing cute!
^_^

almozline

that's amazing, 5$

Rauth

yeah!!!!! 5$

Rauth

yeah!!!!! 5$

finkenstein
finkenstein profile pic Artist

thanks everybody!!
Koila- You might lick his emblem right off! Then he'll just be a regular old cone!

Willy510

cool!! this is going to get printed!! =D

r.o.b.o.t.i.c.octopus

you're back to give us BRAIN FREEEEEEEEEEEEEEEZE!$5 oc course!

Robynsen

2.7, son! Now let's Ctrl+P this tasty little bum chin!

AwesomeGirl86

Haha! Sweet! No pun intended of course. ^_^
I was wear this. $5!

AwesomeGirl86

Oops! I mean, I would were this.

No account?

Popular printed designs