Spring Snake Surprise

Design by andyg

Spring Snake Surprise by andyg on Threadless
3.31 Avg Score
0% Funded
603 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.31 Avg Score
  • 603 scores

110 Comments

andyg
andyg profile pic Artist
HJRP

lol $5

ben chen
ben chen profile pic Alumni

fun

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
3 designs submitted - Score now!

hahaha yes 5$

addu

Awesome illustration. $5

YaaH
YaaH profile pic Alumni

4

jstumpenhorst
jstumpenhorst profile pic Alumni

YEAH!!! superb work sir.

SuperRyan
SuperRyan profile pic Alumni

hahaha

jamesf
jamesf profile pic Alumni

ha! nice

Maltzmania
Maltzmania profile pic Alumni

haha yes!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

5$

soloyo
soloyo profile pic Alumni

LOL 5$

westicles

Hahahaha CLASSIC ANDYG!!!

WarDrobeInSpareOom

Is it weird that I want to try this on an actual snake now?


Anyways.

$5!!

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

LOL this is awesome

EN AJUSTES

Fun stuff! Looks great on the shirt

syclothing

baha sweet id buy it :) 5

EricDiaz

bahahaa!

DAMG0014

Is that a one-eyed snake? You're dirty.

evan3
evan3 profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

andy
anything you make can printed on a t-shirt

briancook
briancook profile pic Alumni

So good!

kooky love
kooky love profile pic Alumni

HAHAHAHAHAHAHA

GREAT $5 classic andyg!

JacquesMaes
JacquesMaes profile pic Alumni

cool tee :)

Ryder
Ryder profile pic Alumni

this rocks

andy's my idol

5$ x 100

bcrider

Bwuahaha! Perfect expression on the snake!!!

$5

HorsefaceDee
HorsefaceDee profile pic Alumni

omg I WANT THIS..5$

Musarter
Musarter profile pic Alumni

That's pretty great. I Really like the snake character.

roadkill3d
roadkill3d profile pic Alumni

hahaha priceless expression

alvarejo
alvarejo profile pic Alumni

i NEED this $5

wotto
wotto profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

always brilliant

laurastead
laurastead profile pic Alumni

omg so hilarious. on yellow :( so a 5 then

Chipmnk

Andyg is my hero.

Omair

yes!

TeoZ
TeoZ profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

hahaha :D

bygrinstow
bygrinstow profile pic Alumni

that should just be!

5$

Omnitarian

Awesome work as always. $5'd!

courtney pie

I love the expression! 5$ for sure

Ryder
Ryder profile pic Alumni

cyclops snake =)

Ste7en
Ste7en profile pic Alumni

Classic. this is like something gary larson would do, only with even more style. That is the highest compliment I could ever give anyone.

Kookaberry
Kookaberry profile pic Alumni

This is like one of those horrible jokes you groan at and then laugh at when no one is looking. And those jokes are my FAVORITE

jamesnotjim

this made me laugh a lot so for me its a winner :)

Pakpandir
Pakpandir profile pic Alumni

lol so funny!

pilihp
pilihp profile pic Alumni

classic.

adistupid

hahaha nice

andyg
andyg profile pic Artist

Thanks!

aled
aled profile pic Alumni

Straight-up CLASSIC andyg!

5$

littlem

andyg is amazing!!

hilaryleung

Ha ha, this cracks me up! Great illustration!

Seabasss
Seabasss profile pic Alumni

Classic andyg! Print!5$$$

smallsam52
1 design submitted - Score Now!

Nice job! I give it a 5! Give my designs a 5 too, if you can =)

PBOt

hahaha! great!

wytrab8
wytrab8 profile pic Alumni

Haha! your ssstyle is deliciousss $$

B 7
B 7 profile pic Alumni

$5!

littlem

sssssssssboingeeeeeeek!

Jamosian

hahaha, damn, that is good! sweet illo

outline
outline profile pic Alumni

hahhahaha

Salv

zany 5

abeadle
abeadle profile pic Alumni

I need this shirt! pleasssssssse!

sonmi
sonmi profile pic Alumni

hahaha! so good

S-3
S-3 profile pic Alumni

funny

saargil

4

andyg
andyg profile pic Artist

Thanks for all the great comments!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

PRINT PRINT PRINT PRINT!!!!

isawa

Awesome tee, print!

davidfromdallas
davidfromdallas profile pic Alumni

Another killer score for such a simple design. Congrats, man!

dacat
dacat profile pic Alumni

HA HA HA HA! congrats on the score

mangobajito
mangobajito profile pic Alumni

hahahaha, i just saw this design! awesomeee!! PRINT

littlem

i hope that color doesn't look shitty on me!

ibyes
ibyes profile pic Alumni

Love all your work, You make simple look simple.
We all know its not. 5$!

No account?
Join Us

Popular printed designs