snakes in disguise

Design by Stereomode

snakes in disguise by Stereomode on Threadless
2.57 Avg Score
0% Funded
619 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.57 Avg Score
  • 619 scores

68 Comments

Stereomode
Stereomode profile pic Artist

disguised as feces. 2 color.

hope you like it :)

Macuz

verry funny idea,,. hahaha

skitchman

wow..funny $5

kooky love
kooky love profile pic Alumni

HAHAHA GREAT $5

joelan19

Snake: If life gives you crap, make a disguise. 5$!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
2 designs submitted - Score now!

buahahahaha 5$

ran1984

wow..funny !

mreisel
mreisel profile pic Alumni

perfect!

Goto75
Goto75 profile pic Alumni

Great! :)

visualmushroom

niceeeeeeeeeee!! print thiss! =D $5

vomitto

cool !

yogassus

i like this

YaaH
YaaH profile pic Alumni

5

Morkki
Morkki profile pic Alumni

I need a poo shirt!

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Alumni
3 designs submitted - Score now!

hahaha best poo shirt EVER

laughics

hahahahahahaha, this rocks!

NGee
NGee profile pic Alumni

What a load of ... oh wait, I get it.

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

hehe, the only poo I'd wear on my shirt is made of distinctly non-poo, just hisssssss.

Flowtees

Awesome! Love this!

MadKobra
MadKobra profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

LOL OMG WTF!!!!!!!$$$$$$$$$

dannodepf

a poo snake huh?

ibyes
ibyes profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

Best poo/non poo shirt ever. Very clever 5$!

strongl

cool :)

Stereomode
Stereomode profile pic Artist

thank you all so much for the support and comment you give. :D

ChrisDB

ha! nice

hilaryleung

Ha ha! Awesome design!

5!!!!!

joseman

cool!

Stereomode
Stereomode profile pic Artist

thank you guys! :D

Aji ontowiryo

OWWW!!! LOL $5 for you dude!

Haragos
Haragos profile pic Alumni

So cool!

Stereomode
Stereomode profile pic Artist

thanks guys. :D

eponymon

Really brilliant design! Simple but brilliant :)

soloyo
soloyo profile pic Alumni

double the reason not to step on one

daredcard

so cool $5 !!

Stereomode
Stereomode profile pic Artist

Thanks a lot guys :D

glory with lions
glory with lions profile pic Alumni

AAWESOME

The extra A is for the additional awesomeness

Intarzista

Simple with the punch.....:)

ramses.pc

XDD!!! very cool!! $5

takerian

Please print!! 5$!

No account?
Join Us

Popular printed designs