Sharing is scaring

Design by quister

Sharing is scaring by quister on Threadless
2.48 Avg Score
0% Funded
640 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.48 Avg Score
  • 640 scores

70 Comments

jillustration
jillustration profile pic Alumni

It's up! Yay! $5!!!

Jemae
Jemae profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

PERFECTee 5$! :))

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

greattttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5$

Santo76
Santo76 profile pic Alumni

Ha! awesome illustration and a great title!

EricDiaz

looks great!!

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

I want this for myself too! Great illo for a lovely concept! Easy 5$!

ben chen
ben chen profile pic Alumni

nice

buko
buko profile pic Alumni

cool work!

hingedman

Nice one..

jamesf
jamesf profile pic Alumni

nice!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

haha, nice colors and fun ice cream attack from all sides!

ArTrOcItY
ArTrOcItY profile pic Alumni

So funfunfuntastic!

sjem

awesome.

GRANDR
GRANDR profile pic Alumni

Nice work!5$

B 7
B 7 profile pic Alumni

$5!!! The expression on his face is hilarious

bennyd302
bennyd302 profile pic Alumni

nice work. love the vintage feel to it.

Chris Rowson
Chris Rowson profile pic Alumni

Wow came through so quick! Fantastic design and fantastic crazy-looking kid model!! Also, the title you ended up with is definitely the best of the lot!

Pure $5

TTUraider
TTUraider profile pic Alumni

Looks great quister! Love the colors, love the style, love the characters....LOVE IT!

Bisparulz
Bisparulz profile pic Alumni

great work. 5$

Maltzmania
Maltzmania profile pic Alumni

just realized I scored this $5 and forgot to comment...i've been doing that a lot lately need to get back on my game!

$$5

alvarejo
alvarejo profile pic Alumni

great!!!!! $5

isawa

Hahaha A 5 for the characters and $ for teaching that kid a lesson : )

soloyo
soloyo profile pic Alumni

5 of course

hingedman

Very nice indeed $5

walmazan
walmazan profile pic Alumni

hahaha! I love it!, great work like always!
$

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

Awesome! Would make a wonderful kid's tee! :)

Ste7en
Ste7en profile pic Alumni

haha, creepy, would definitely make a great kids tee

Frogking

Color 1 pls, great illo!

reneehartig
reneehartig profile pic Alumni

Great stuff :) Would really love to see it on either cream or maybe yellow!

boostr29
boostr29 profile pic Alumni

cool! :)

ndikol
ndikol profile pic Alumni

nice :D :D

bengineer
bengineer profile pic Alumni

so good! 5

jodabaum
jodabaum profile pic Alumni
6 designs submitted - Score now!

Awesome, the style is really great!!!
5$ for the green shirt!!!

theshedlight

Great, I'd buy this for our niece, she's always telling us that sharing is caring! :D

jillustration
jillustration profile pic Alumni

This is still super cute :D

Ninion

hehehehe : )

Pakpandir
Pakpandir profile pic Alumni

great style and love the colours so much!

Vagost

nice glowing effect:P

dschwen
dschwen profile pic Alumni

LOL, awesome!

:D

seherezada

great quister! 5 :)

T-Lou
T-Lou profile pic Alumni

great work!

trishxtrash

i thought this would score better! :( I love this design!

bengineer
bengineer profile pic Alumni

way underscored, i'm so sorry for you :(

No account?
Join Us

Popular printed designs