Refresh-a-holics

Design by rodrigobhz

Refresh-a-holics by rodrigobhz on Threadless
2.70 Avg Score
0% Funded
681 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.70 Avg Score
  • 681 scores

67 Comments

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

Remember when you have a new design into the running and you keep hitting F5 all the time just to see if you have a new comment? Or when you keep refreshing the blogs first page just to see if there's a new post/thread?

Well, this is annoying. At least for the F5 keys. They don't like to be poked all the time! You need to control your anxiety! :P

Click here to see it on a Heather grey shirt!

boostr29
boostr29 profile pic Alumni

haha....great! :) $5

TOSOMB
TOSOMB profile pic Alumni

Funny :)

TheInfamousBaka
TheInfamousBaka profile pic Alumni

Love the 3 color version! :) F5 deserves it!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

this applies to all the threadless designers that have designs up in the running! hahahaha great one rodrigo

squintygirl

lol @ police as ctrl

Aphte
Aphte profile pic Alumni

Great ! :D

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

greattt!

biotwist
biotwist profile pic Alumni

i love the CTRL

GRANDR
GRANDR profile pic Alumni

Great concept !!!5$

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

Yay! It's up! Time to hit F5 compulsively! ;)

SuperRyan
SuperRyan profile pic Alumni

the little character keys are so well done!

Hildy 42

one of the signs should say F YOU!

evan3
evan3 profile pic Alumni

well they just printed SuperRyans slogan about F5 being refreshing so...
i still like it

EricDiaz

so good!!

Santo76
Santo76 profile pic Alumni

Yeah! AWESOME!!!!!

nanica

Yeah I'm really into pressing F5 all the time

soloyo
soloyo profile pic Alumni

I love the control police
it does need a sign reading F U.
5 5 5

ben chen
ben chen profile pic Alumni

nice

BubuSam
BubuSam profile pic Alumni

Oh man! That's awesome piece

buko
buko profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

haha so great! 5$$$

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

So awesome! Love the 2-colour version. :) $5

jamesf
jamesf profile pic Alumni

nice. love the crtl key

kiiarella

Fotologica on Nov 11 '09
you didn't press F5 to read my comment now, did ya?


hahahah perfect!! turns out great! 5$

dschwen
dschwen profile pic Alumni

AWEsome!
$5

HorsefaceDee
HorsefaceDee profile pic Alumni

haha I love the control button

MEKAZOO

ahaha sick!

bigabi

ahahah cool!

B 7
B 7 profile pic Alumni

hahahaha great stuff. Definite potential print

walmazan
walmazan profile pic Alumni

amazing! $5

APFilms

haha funny

anwarrafiee
anwarrafiee profile pic Alumni

3 colors for me!

carvas
carvas profile pic Alumni

great concept

queenmob
queenmob profile pic Alumni

nice!

ndikol
ndikol profile pic Alumni

hahaha so fun :D

PBOt

nice!

xiaobaosg
xiaobaosg profile pic Alumni

Love it

Jemae
Jemae profile pic Alumni

haha! that's funny! 5$! :))

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

It's not a mouth, it's just an icon that represents a keyboard shortcut - it's for the function "skip", I guess - and it's available on some keyboards, as you can see here. I put this just to make it different :)

Thanks for your comment!

NiNTH WHEEL
NiNTH WHEEL profile pic Alumni

Nice work!

No account?

Popular printed designs